×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
رسیدن به تمدن نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب در اولین قدم التزام عملی به شعارهای انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان های انقلاب را می خواهد.

امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد:رسیدن به تمدن نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب در اوین قدم التزام عملی به شعارهای انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان های انقلاب را می خواهد.

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز ضمن توصیه و سفارش به تقوای الهی زمینه سازی ظهور ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از اهداف گام دوم انقلاب برشمرد و بیان کرد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی در چهل ساله دوم انقلاب در اوین قدم التزام عملی به شعارهای انقلاب اسلامی و پایبندی به آرمان های انقلاب را می خواهد.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب مقدمات ظهور را فراهم می کند تصریح کرد: دولت باید با شعارهای امام و شهدا و امام امروز انقلاب التزام در عمل داشته باشد و در مهم ترین مولفه ی کشور یعنی اقتصاد مقاومتی با سیاست و برنامه برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام بردارد.

امام جمعه ارزوئیه دولت تراز انقلاب را دولتی خواند که با فساد و رانت مبارزه می کند و با نظارت مستقیم بر عملکرد نیروهایش در استانداری ها نمی گذارد حتی برخی مسائل به قوه قضائیه رسیده شود بلکه جلوی فساد را از درون می گیرد.

وی دولت تراز انقلاب را دولتی معرفی کرد که در آن جوانان با سابقه ی روشن پیش قدم و فعال جهت امور مردم اند، جوانانی حزب الهی که دل بسته ی آمریکا و غرب نیستند و سبک زندگی اسلامی ایرانی درونشان جاری است و در جهت حفظ استقلال ملی و عزت ملی می کوشند.

همچنین جوانان این دولت را افرادی کارآمد و انقلابی خواند که نگاه شان به پست و مقام یک نگاه مادی نیست و در جهت حفظ بیت المال نیز حافظ و کوشا هستند.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور از زندگی شهدا نمونه هایی را بیان کرد و در گوشه ای حساسیت شهدا نسبت به بیت المال را یادآور شد و خاطر نشان کرد: تشکیل یک دولت نوین اسلامی در راستای گام دوم انقلاب مدیرانی همچون رجائی و باهنر و عبدالمهدی مغفوری ها میخواهد که نسبت به بیت المال حساس باشند نه آنکه شنیده شود رئیس سازمان خصوصی سازی کشور میلیاردها دلار پول کشور را خرج آقازاده ها کرده است.

امام جمعه ارزوئیه تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را در حمایت از جبهه ی مقاومت در سوریه، یمن و فلسطین خواند.

وی در ادامه عنوان کرد: خصوصی سازی ها باید اصلاح شود و در این بین به اسم خصوصی سازی ارزش پول ملی حفظ شود و نظام بانکی اصلاح شود تا از فساد و رانت جلوگیری شود چرا که بی تدبیری ها سبب شد که ارزش پول ملی نابود شود.

امام جمعه ارزوئیه در بحث مسائل بین الملل و منطقه به اقدامات انجام شده از سوی یمن اشاره کرد.

وی در پایان تقوای فضای مجازی را ذکر کرد و بیان کرد: امروز برنامه ریزی دشمن در جنگ سخت نیست بلکه در جنگ نرم است و هدف دیگر مراکز حاکمیتی نیست بلکه ذهن و افکار مردم است تا از طریق فضای مجازی بدست بگیرد. امروز جوانان در پایگاه دشمن مشغول اند و جذب جاذبه های کاذب فضای مجازی اند که دشمن طراحی کرده است در صورتی که تا زمانی از فضای ملی حمایت نشود کاری از پیش نمی رود.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.