×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
توقف شاگردان وینگو مقابل سایپا­

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر”در ادامه بازی های هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم سایپا در ورزشگاه پاس قوامین ناجا مقابل گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل متوقف شد.
در این بازی که در حضور حدود ۲۰۰ تماشاگر و با قضاوت علی صفایی برگزار شد دو تیم موقعیت زیادی روی دروازه هم ایجاد نکردند و تنها در نیمه دوم یکبار توپ سایپایی ها با برخورد به تیر دروازه میهمان به بیرون رفت.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی تیمش مقابل سایپا گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. کنترل بازی در ختیار گل گهر بود و بازیکنانم بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: در انتهای بازی سایپا ما را تحت فشار قرار داد، اما نتوانست موقعیتی را ایجاد کند. در هر صورت به هر ۲ تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره عملکرد داور و اعتراض بازیکنانش گفت: درباره داور و عملکرد او هیچ وقت صحبت نمی‌کنم. ابتدا باید فیلم بازی را ببینم، زیرا بازیکنانم خیلی معترض بودند.

بگوویچ تصریح کرد: سبک بازی ما این است که روی زمین بازی و پاس کاری کنیم. شاید زیاد نفوذ نکردیم به منطقه جریمه، اما اعتقاد دارم بازی خوبی از تیم ما شاهد بودید و کیفیت زمین به شدت بد بود نه فقط برای ما بلکه برای هر ۲ تیم این مشکل وجود داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.