×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
امام جمعه ارزوئیه: برخی جریان های سیاسی به دنبال غفلت مردم از پیگیری فساد توسط قوه قضائیه هستند.

امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد: برخی جریان های سیاسی به دنبال غفلت مردم از پیگیری فساد توسط قوه قضائیه هستند.

به گزارش سیرجان خبر؛حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد: امروز در سراسر جهان از آفریقا و آمریکا و شرق آسیا گرفته تا اوج آن در کشورهای اسلامی دنیا شاهد بین المللی شدن ذکر اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و شاهد آن هستیم که جبهه ی مقاومت اسلامی پیوند خاصی با اباعبدالله الحسین(ع) خورده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نهضت اباعبدالله الحسین(ع) با بهره گیری از نهضت حسینی در قالب جبهه مقاومت، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، لشکر فاطمیون و زینبیون، دفاع وطنی سوریه و ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی یک اتحاد حسینی مهدوی با اسکتبار جهانی مبارزه می کند.

امام جمعه ارزوئیه افزود: امروز همه پذیرفته اند که با یزیدهای عالم و حرمله های زمان مبارزه کنند که الزام آن هم شناخت حسین زمان است و این معجزه ی اسلام و شیعه و عاشورا است که بعد از ۱۴۰۰ سال از اهل بیت(ع) به یادگار گذاشته است که در حقیقت درس بصیرت، درس تقوا، درس وحدت و درس مبارزه با ظلم می دهد.

حجت الاسلام نصرالله پور با اشاره به پنجشنبه ۱۴ شهریورماه و اتمام فرصت ۶۰ روزه دولت جمهوری اسلامی ایران به تعهداتش در برجام تصریح کرد: رئیس جمهور محترم در گام سوم تعهدات هسته ای کاهش تعهدات را در قبال برجام اعلام کردند و لغو نمودند و این دربرگیرنده ی این پیام بود که آمریکا و اروپا منتظرگام ۴ و ۵ از سمت جمهوری اسلامی ایران نباشند که این اقدام تو دهنی محکمی به دهان استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام بیان کرد: در این مدت شدیدترین فشارهای اقتصادی بر اقتصاد ایران وارد شد که در طول تاریخ تحریم های دنیا بی سابقه بود البته اتفاق مهم در ذیل این امر این بود که مسئولین از شرکت های دانش بنیان حمایت کنند.

امام جمعه ارزوئیه با تاکید بر همدلی مردم و مسئولین عنوان کرد: امروز آرمان های امام و انقلاب باید سرلوحه ی کار ما باشد تا بتوانیم انسجام و همبستگی خود را در هر وهله ای حفظ نماییم و اجازه ندهیم جریانات سیاسی نا به هنجار داخلی مردم را از پیگیری مبارزه بافساد فراگیر قوه قضائیه غافل کند.

حجت الاسلام نصرالله پور با توجه به حضور سید مقتی صدر در ایران بیان کرد: امروز حضور سران حماس به کشور ما نشان از نهضت فراگیر فرزندان حسین(ع) دارد، که از امام حسین(ع) آغازگر این نهضت و با سیدحسن حسینی در لبنان و سید علی خامنه ای در ایران تا زکزاکی و شیخ عیسی قاسم و تمام رهبران مقاومت زیر یک بیرق جمع شده اند.

انتهای پیام/ تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.