×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
یادواره ۱۴۱ شهید عشایر منطقه سیرجان برگزار شد

به گزارش”سیرجان خبر”اولین یادواره ۱۴۱ شهید عشایر شهرستان شب گذشته در بیت العباس شهر بلورد در بخش بلورد سیرجان برگزار شد .

در این مراسم که خانواده های شهدای عشایر ، مسئولین و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند سردار حسنی سعدی در سخنانی شهداء موجب اقتدار و صلابت ملت ایران عنوان کرد و گفت : یادواره شهداء زیباترین و موثرترین برنامه های فرهنگی است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و موجب افزایش انسجام ملی، تقویت ایمان، تقویت قدرت دفاعی، تقویت روحیه ایثار، حفظ آزادی، استقلال، ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی و مقابله با فرهنگ تهاجمی غرب شده است .

مدیر کل سابق بنیاد شهید استان کرمان افزود : امروز الگوی جوانان ما شهدا هستند و این الگوپذیری نقش تربیتی مهمی داشته است تا به این باور برسیم که زیباترین الگوهای ما شهدا هستند که باید به عنوان قهرمان و پهلوانان به فرزندانمان معرفی کنیم.

وی اقندار نظام اسلامی را از خون شهداء و دلاورمردی های جوانان عنوان کرد و بر بصیرت شهدایی تاکید کردودر ادامه به خاطراتی را از شهداء و نحوه ایثار و شهادت آنان پرداخت .

در ادامه سرهنگ باقری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان شهیدان عشایر را الگوی مباره با دشمان نظام اسلامی و تامین امنیت کشور اعلام کرد و گفت : وجود شهداء در همه مناطق و قشرها نشان حضور مردم از همه قشرهای جامعه در برابردشمنان نظام اسلامی است و امروز هم دشمنان از این اتحاد و یگانگی و وحدت ملت ایران شکست خورده اند.

وی ادامه راه شهداء و الگو گرفتن از آنان را بهترین و موثر ترین شیوه شکست و نابودی دشمنان عنوان کرد و افزود : ما جوانان ایران اسلامی همان جوانان دوران دفاع مقدس هستیم که تا شکست و نابودی دشمن از پای نمی نمی نشینیم .

حجه الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در سخنانی راه شهداء را راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت : این مقاومت و ایستادگی امرور هم آمریکا و غرب را در برابر نظام اسلامی و دشمنان اسلام به زانو در آورده است .

وی افزود : ایستادگی و مقاومت در لبنان ، سوریه ، یمن ، عراق و دیگر کشورهای مسلمان امروز دشمنان را شکست داد ه است و مطمئن باشید هرگز آمریکا و صهیونیست ها به اهداف خود نخواهند رسید. لینک عضویت در گروه خبری سیرجان زمین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.