×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ارزوئیه در دهه سوم محرم برگزار میکند.

هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ارزوئیه در دهه سوم محرم برگزار میکند.

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان هیئت مذهبی رزمندگان اسلام برنامه های خود را در دهه سوم محرم اعلام کردند.

به گزارش سیرجان خبر گروه خبری غرب استان کرمان؛ جلسه ی هماهنگی برنامه های فرهنگی و مذهبی هیئت رزمندگان اسلام عصر امروز در نمازخانه ی امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد.

سرگرد اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه سپاه ارزوئیه در جمع اعضای هیئت رزمندگان اسلام بیان کرد: فرمانده همه ی ما امام حسین علیه السلام است و ما موظفیم در خیمه ی حسین علیه السلام با بصیرت حسینی به سمت ظهور قدم برداریم.

وی در ادامه با تصریح زیارت وارث عنوان کرد: نگاه ما به عاشورا باید ما را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و ظهور نزدیک کند و این همان نگاه تمدنی به عاشوراست و ما به عنوان شیعه باید مبلغ امر حسین علیه السلام باشیم که نقطه ی اوج همین عاشوراست همان گونه که گفته اند کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، هنر ما شیعیان این باشد که از حسین علیه السلام به مهدی علیه السلام برسیم.

در این جلسه مشخص شد، برنامه ی دهه سوم محرم از شنبه ۳۰ شهریورماه مصادف با هفته دفاع مقدس الی دوشنبه ۸ مهرماه بعد از نماز عشاء در حسینیه ثارالله برگزار میشود.

مراسم عزاداری همچنین با سخنرانی حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، عنایت الله دهقان، دکتر رضا اسماعیلی کاخ و جناب سرهنگ مهدی پورامینایی و با مداحی مداحان شهرستانی و با حضور کربلایی مجتبی رمضانی برگزار می گردد.

انتهای پیام/تاراش


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.