×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
نشست هم اندیشی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با مساجد در سیرجان برگزار شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”نشست هم اندیشی و هم افزایی دستگاه‌های مرتبط با مساجد در سیرجان با حضور هیأت امناء و ائمه جماعت مساجد و امام جمعه در محل ناحیه مقاومت بسیج سیرجان برگزار شد.

درحاشیه این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان گفت: امروز خدمت رسانی پیوست تمامی برنامه‌های بسیج است و ارکان مسجد که شامل بسیج و امام جماعت و هیأت امناء هستند اگر همدل و یک دل باشند آن مسجد در تمامی عرصه ها خصوصا عرصه فرهنگی اجتماعی موفق خواهد بود و مسجد باید محور تمامی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی در محله باشد.

سرهنگ باقری درادامه افزود: بسیج طرح‌هایی را در جامعه انجام داه و انجام می‌دهد که با آن روح امید در بین مردم را نسبت به آرمان‌های انقلاب افزایش داده طرح‌هایی همچون طرح گشت‌های رضویون در راستای خدمت امنیتی به مردم، طرح اردو‌های جهادی در جهت کمک به محرومین، طرح شهید رهنمون در راستای ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و طرح همگام با کشاورز در راستای خدمت رایگان مشاوره‌ای به کشاورزان است.

وی در پایان گفت: این‌ فعالیت ها همه نقطه عطفی است بر عملیات جهادی بسیج جهت خشنودی امام زمان (عج) و امام خامنه‌ای حفظه الله

گفتنی است در پایان این جلسه از فرمانده پایگاه برتر و امام جماعت برتر شهرستان قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.