×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
بار دیگر اقتدار وعزت اطلاعات سپاه با دستگیری سرکرده سایت ضد انقلاب ثابت شد

به گزارش”سیرجان خبر”شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنچه که جهانیان باید به آن اعتراف کنند و سر تعظیم در مقابل آن فرود بیاورند بیداری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی است.

وی با بیان اینکه با دستگیری این فرد بار دیگر صلابت، اقتدار، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت شد، تصریح کرد: این اقدام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران خاطره دستگیری شرور معروف در مسیر هوایی را زنده می کند  که در آن ایام نیز تمام دنیا اقتدار ایران اسلامی را تحسین کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز نیز یکی از سرکرده های سایت ضد انقلاب توسط چشمان تیزبین فرزندان انقلاب به ام افتاده است و می توان گفت این اقدام یکی دیگر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

حسن پور افزود: فردی که سال ها با استفاده از شایعات بی اساس، تهمت و افتراء به مسئولین و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یأس، نا امیدی و خالی کردن دل مردم اقدام به ایران هراسی کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اقدام مقتدرانه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متوجه فعالیت های سرویس اطلاعاتی بیگانه و استفاده آنها از افراد مختلف برای ایجاد شایعات و تهمت ها به منظور ایجاد یأس در بین مردم شده ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.