×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ناکامی گل گهر سیرجان مقابل صدرنشین لیگ

به گزارش سرویس ورزرشی”سیرجان خبر”درچارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، گل گهر سیرجان عصرروز گذشته در ورزشگاه امام علی (ع) این شهر میزبان سپاهان اصفهان بود.

تیم گل گهر سیرجان در این بازی با ترکیب میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، یوسف وکیا، محسن طرحانی، امین پورعلی، مهرداد عبدی، پیمان نامور، محمد زینالی، مهرداد بایرامی، علی قربانخانی، مهدی زبیدی، سجاد آشوری و بهنام برزای حضور یافت.

اولین حضور مجید جلالی روی نیمکت گل گهر سیرجان سبب شده بود تا امیدواری بسیاری نزد هواداران این تیم برای متوقف کردن صدرنشین شکل بگیرد، ولی شاگردان امیر قلعه نویی که این فصل فقط به قهرمانی می‌اندیشند، با ارائه یک بازی هوشمندانه ۲ گل به حریفشان زدند تا سه امتیاز دیگر را به حسابشان واریز کنند.

سپاهان اصفهان در این دیدار دو بار با پاس گل‌های محمد محبی به گل رسید که یکی در دقیقه ۲۷ با ضربه سجاد شهباززاده به گل تبدیل شد و دیگری در ثانیه‌های پایانی بازی با ضربه علی قربانی که به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود.

گل گهر در دقایقی از دیدار ، بازی خوبی به تماشا گذاشت و در اواخر بازی یکپارچه هجومی بازی کرد اما در دستیابی به نتیجه ناکام ماند. با وجود این ناکامی ، حدود ۵ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان ، این تیم و سرمربی جدید آن مجید جلالی را تشویق کردند.

گفتنی است گل گهر با این سه امتیاز همچنان در رده ۱۵ جدول قرار دارد و تیم سپاهان با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و در صدر جدول باقی بماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.