×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
جلسه هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان در سیرجان برگزارشد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”جلسه هماهنگی بزرگداشت ۱۳ آبان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان با اهداف هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم برگزار شد.

سرپریت فرمانداری ویژه سیرجان با اشاره به حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب و اهمیت یوم ا… ۱۳ آبان گفت: این روز یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است و بدین سبب روز دانش آموز نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

وی گفت: لذا بایستی برنامه ریزی مدونی برای گرامیداشت این روز انجام شود تا در روزی که به نام مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته، حقیقتا با استکبار مبارزه کنیم و با حضور همه جانبه در صحنه، مشت محکمی بر دهان این استکبار بکوبیم.
محمودآبادی در پایان گفت: از تمامی شهروندان همیشه در صحنه و شهیدپرور سیرجان، خانواده معزز شهدا و جانبازان، ارگان‌ها و نهادهای دولتی و… می خواهم در این روز با شکوه هرچه تمام تر به صحنه بیایند و همچون سال های گذشته این برگ از تقویم انقلاب اسلامی را با حضور خود مزین و ماندگار نمایند و همچنین تمامی ادارات قوای خود را به کار گیرند تا شکوه یوم ا… ۱۳ آبان چشم دشمنان ایران اسلامی را کور نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.