×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
هر اتفاقی در هر نقطه ای از دنیا به ما مربوط می شود/سپاه باید در منطقه حضور داشته باشد

امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد: امروز عمق استراتژیک ما لبنان و غزه است جایی که ما هم مرز با دشمن قرار میگیریم و این آغاز یک دوران جدید و ابرقدرتی برای جمهوری اسلامی ایران است، که هر اتفاقی در هر نقطه ای از دنیا به ما مربوط می شود.

به گزارش سیرجان خبر؛حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه در خطبه های نماز جمعه ۱۰ آبان ماه بیان کرد: بر مبنای دیدگاه رهبر انقلاب در کتاب انسان ۲۵۰ ساله هدف تمام امامان معصوم تشکیل حکومت اسلامی است و بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی طرح ۴۰ ساله یا گام دوم انقلاب اسلامی طوری طراحی شده است که شیعه به عنوان ابرقدرت زمینه های ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم می کند.

امام جمعه ارزوئیه با توجه به پیش رو بودن ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز بیان کرد: انشاءالله با محوریت بسیج و سپاه سازماندهی خوبی را در روز سیزدهم آبان ماه شاهد باشیم.

وی با تاکید بر جمله ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر رو به افول بودن آمریکا شروع شده است خاطر نشان کرد: امروز آمریکا در تمام راهبردها اعم از اطلاعاتی، سیاسی، اقتصادی و منطقه ای و عمق استراتژیک حضور در منطقه رو به شکست است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر حضور سپاه در منطقه خاورمیانه بیان کرد: امروز عمق استراتژیک ما لبنان و غزه است جایی که ما هم مرز با دشمن قرار میگیریم و این آغاز یک دوران جدید و ابرقدرتی برای جمهوری اسلامی ایران است، که هر اتفاقی در هر نقطه ای از دنیا به ما مربوط می شود.

حجت الاسلام نصرالله پور در ادامه بیان کرد: برجام برای ما ثمری قابل ذکر نداشت، و امروز بعد از برجام صحبت از مذاکره معنایی ندارد و هر کس سخن از مذاکره می کند قطعا جاسوس و نفوذی دشمن است و برجامی که کل تاسیسات هسته ای را نابود کردو تحریم ها را به مرز چندین برابر رساند در مراحل بعد قطعا چیزی به همراه نداردو امروز ما شاهد چهره ای جدید از مسئولین هستیم که طرح رفراندوم را بیان می کنند آن هم بر سر مسئله ی موشک، موشکی که به گفته ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ناموس ماست و اینجاست که بصیرت مسئولین را می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: به گفته ی رهبر انقلاب ضروری ترین مسئله ملت امنیت است که این امنیت برای جمهوری اسلامی ایران تامین شده است و آشوب های ایجاد شده در عراق و لبنان به گفته ی مقام معظم رهبری قرار بر این بود که همزمان در ایران هم شکل بگیرد که به حول قوه ی الهی دشمن با شکست روبه رو شد و دستگیری جاسوسان داخلی و خارجی نقطه ی عطف این حرکت بود.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.