×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان به مناسبت ۱۳ آبان

به گزارش “سیرجان خبر”بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان به مناسب فرارسیدن روز ۱۳ آبان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” بیانیه‌ای را صادر است.

متن این بیانیه به این شرح ذیل است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای(حفظه الله): « ۱۳ آبان نماد طمعورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگیایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان درصحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابیاست .» ۱۲ آبان ۸۹

۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نشانی از تداوم عزم و اراده ملت انقلابی ایران در مقابله و مبارزه با بدخواهانی است که ایران را همیشه در فقر ، فلاکت و بدبختی خواسته‌اند؛ آن‌هایی که حتی به بیماران و کودکان هم رحم نمی‌کنند و با جنایت‌های خود حتی راه دارو را هم بر ملت ایران می‌بندند.

۱۳ آبان هر سال اعلامی به امثال ترامپ است که ببینید ایرانی را که چهل سال ایستاده و اسلاف شما را از پای درآورده و راهی گورستان کرده است و قطع یقین وعده الهی در پیروزی حق بر باطل محقق خواهد شد و تو نیز از آنچه که بر سر گذشتگانت آمده، مستثنا نخواهی بود.

۱۳ آ بان امتداد حرکت آتش به اختیار جوانانگام اول انقلاب است که با اتکا به ایمان و عقلانیت انقلابی دیوارهای جاسوس خانه آمریکا را بالا رفتند تا چشم در چشم شبکه‌ی جهانی استکبار فریاد کشد جوان مسلمان ایرانی همچون مقداد، عمار و ابوذر پای مقتدای خود ایستاده است و تا پای جان از استقلال فکری، علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میهن اسلامیش دفاع می‌کند و اجازه نخواهد داد بد اندیشان عالم امنیت کشور را بازیچه رسیدن به خواسته‌های شهوانی خود قرار دهند.

۱۳ آبان امتداد خون شهیدان دانش آموزی است که در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران محصور شدند و با گلوله‌های آمریکایی و انگلیسی رژیم دیکتاتور پهلوی که دولت خود را «آشتی ملی» نامیده بود، به خاک و خون غلتیدن تا خون آزادی بخش‌شان مقدمه‌ای گردد بر پیچ یدن نسیم حیات بخش انقلاب اسلامی در سراسر جهان آزادی خواه.

۱۳ آبان ماه هر چند روز حماسه و شور است اما یادآور خاطره تلخ جدایی جسمانی امت از امام خود در سال ۱۳۴۳ نیز هست. در آن سال امامِ امت را به خیال خامی ایجاد انقطاع از مردم مسلمان و عدالت‌خواه ایران به ترکیه فرستادند، دریغ از آنکه پیوند امت با امام نه جسمانی که روحانیست و در رگ به رگ وجود امت تبلور دارد و لحظه‌ای خود را از او جدا نمی‌پنداشت. چنان که در تمامی این چهل سالبه برکت رهبری معظم انقلاب این ملت خود رالحظه‌ای جدا از خط امام (ره) احساس نکرده است.

ما جوانان بسیجی دانشگاه‌های سیرجان در نخستین یوم الله ۱۳ آبان گام دوم انقلاب با مردم انقلابی دیارمان هم قدم شده‌ایم تا اعلام داریم جوان نسل دوم همچون نسل اولی‌ها به رهبری و پشتوانه ولایت فقیه با جدیت و پرانگیزه از انقلاب خود حراست ک ر د ه و به خواست خدا در راه نزدیک ساختن آن به آرمانبزرگ ایجاد تمد ن نوین اسلامی و آمادگی برایطلوع خورشید ولایت عظمی ( ارواحنافداه ) ،تلاش خواهد کرد. ودر ازای این حضور از مسئولان شهرمان می‌خواهیم قدرت مردم سیرجان را بدانند و با تمام قوا برای بسط عدالت، مبارزه با فساد و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی شهرستان بکوشند و حالا که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم منافع شهر و مردم را فدای منافع حزبی و جناحی خود نکنند و اگر به میدان می‌آیند نه برای کسب قدرت بلکه تنها به نیت خدمت و با برنامه‌های ارزشی و کاربردی باشد.

والسلام علیکم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.