×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
با فتح لانه جاسوسی ابهت پوشالی آمریکا در جهان شکسته شد/جنگ و مقاومت فرزندان امروز به مراتب از مقاومت آن روز بیشتر و با اهمیت تر است

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار“سیرجان خبر”اظهار داشت: تاریخ فراموش نخواهد کرد در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ ، روزی را که صدها دانش آموز و دانشجو در چهاردهمین سالگرد تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ، در دانشگاه تهران گرد آمدند تا بار دیگر پیوندشان را با رهبر بت شکن خویش به جهان اعلام نمایند.

حجت الاسلام محمدی گفت: پیوندی مقدس که هنوز بعد از گذشت چهل سال از این انقلاب روز به روز پررنگ تر می شود و مایه دلگرمی امام خامنه ای عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان این ملت در روز ۱۳ آبان فهمیدند که اگر دست در دست نائب بر حق امام زمان دهند عاقبتی نیک در انتظارشان خواهد بود و اینک آن پیوند محکم تر بین فرزندان امروز این ملت با ولی امر مسلمین جهان بر قرار است.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان افزود: راه امروز این جوانان همان راه فرزندان صالح این ملت در ۱۳ آبان سال ۴۳ است و این ملت فراموش نخواهند کرد آن روز سخت را که گلوله های حاوی گاز اشک آور و تیراندازی به سمت جوانان و نوجوانانی که شجاعانه و بدون ترس از گلوله لحظه به لحظه شعارهایشان رساتر می شدو و دشمنان اسلام را بیش از پیش به رسوایی و شکست کشاند.

محمدی اذعان داشت: همان درگیری ها با تغییر ماهیت از نظامی به فرهنگی و اقتصادی و انحرافات اخلاقی و سیاسی ماهواره ای و شبکه های مجازی در قالب جنگ روانی گریبانگیر فرزندان این انقلاب و نظام گردیده که نیاز به هوشیاری و بصیرت بالا دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان خاطرنشان کرد: جنگ و مقاومت فرزندان امروز به مراتب از مقاومت آن روز بیشتر و با اهمیت تر است چرا که همه جانبه و در همه عرصه های حقیقی و مجازی با روح و روان و تفکرات و اعتقادات جوانان این مرز و بوم درگیر است.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: در فاجعه روز۱۳ آبان ، ۵۶ تن از دانش آموزان و دانشجویان عزیز ما شهید و صدها نفر مجروح شدند و حضرت امام از پاریس در پیامی به این مناسبت فرمودند :«عزیزان من صبور باشید که پیروزی نهایی نزدیک است.من از این راه دور چشم امید به شما دوخته ام و صدای آزادی خواهی و استقلال طلبی شما را به گوش جهانیان می رسانم».ما نیز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهداء عزیز دانش آموز و دانشجو متعهد خواهیم بود که راه مقدسشان که همان پشتیبانی و پیروی از ولایت فقیه است ادامه خواهیم داد.


وی گفت: این روز بزرگ یادآور رخدادی دیگر در تاریخ است و آن این که با پیروزی انقلاب اسلامی ، باران توطئه ها باریدن گرفت و شیطان بزرگ ، آمریکا ، با دخالت های آشکار و پنهان ، سعی در ایجاد جریان های انحرافی در نهضت مردمی داشت.

محمدی افزود: همچنین در سراسر کشور به ویژه در دانشگاه ها حرکت هایی صورت می گرفت تا جوّ سیاسی جامعه را پیچیده کرده و به نفع آمریکا پیش ببرد.در چنین شرائطی دانشجویان مسلمان پیرو خط امام ، با درک فرمایش امام مبنی بر این که «همه گرفتاری های ما از آمریکاست» ، به عنوان لبیک به بیانات امام و وادار کردن آمریکا به استرداد اموال ملت ایران ، سفارت آمریکا در تهران را به تصرف خود در آوردند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان اذعان داشت: فردای آن روز ، امام ، حرکت دانشجویان را تأیید کردند و آن را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول خواندند و با فتح لانه جاسوسی ، علاوه بر افشای ماهیت چهره های سازشکار داخلی و دمیده شدن روحیه بیداری ، هوشیاری ، وحدت و همبستگی در امت مسلمان ، ابهت پوشالی آمریکا در جهان شکسته شد و هیئت حاکمه آمریکا را به خفت کشاند.

حجت الاسلام محمدی افزود: امروز نیز دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم و بلکه جوانان کشورهای دیگرهمچون عراق و سوریه و لبنان و حتی در اروپا و آمریکا با گوش به فرمان بودن و تکیه و اعتماد بر فرمایشات امام خامنه ای عزیز ، افول استکبار جهانی خصوصا آمریکا را رقم زده اند.

وی در پایان گفت: سومین رخدادی که در این یوم الله عظیم در برگ زرین تاریخ ثبت گردیده و نشان دهنده هوشیاری و زیرکی مرجعیت بزرگ شیعه در رأس آن امام راحل و عظیم الشأن ما می باشد دسیسه ای پلید توسط آمریکای جنایت کار و نوکر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.