×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
افتتاح نمایشگاه شهر کوچینگ توسط نخست وزیر و مقامات ارشد ایالات ساراواک کشور مالزی

به گزارش “سیرجان خبر”همایش بین المللی شهرداران شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آبانماه جاری در شهر کوچینگ ایالت ساراواک کشور مالزی برگزار شد و رضا سروش نیا شهردار سیرجان بعنوان شهردار شهر جهانی گلیم بهمراه سایر شهرداران شهرهای جهانی ایران و دیگر کشورهای جهان در این اجلاس بین المللی شرکت کرد.

در این نمایشگاه شهرداران شهرهای جهانی ایران به معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های بی نظیر کشور ایران و شهرهای جهانی ایران در حوزه صنایع دستی و ابعاد مختلف پرداختند.

رضا سروش نیا شهردار شهر جهانی سیرجان در همایش شهر کوچینگ ایالت ساراواک کشور مالزی که بعنوان یکی از سخنرانان مراسم به نطق پرداخت، گفت: کشور ایران با دارابودن ۱۰ شهر ثبت شده جهانی در حوزه صنایع دستی، رتبه اول جهان را در اختیار دارد.

شهردار سیرجان در این مراسم ضمن معرفی پتانسیل ها و قابلیت های فراوان شهر سیرجان در ابعاد مختلف فرهنگی، صنایع دستی، معدنی و صنعتی، محصول جهانی گلیم سیرجان را بعنوان یکی از تولیدات ارزشمند و فاخر هنرمندان این سرزمین برشمرد.

در این مراسم Haji Abdul Rahman Zohari نخست وزیر ایالت ساراواک کشور مالزی ضمن بازدید از غرفه های شهرهای جهانی ایران، از حضور شهرداران شهرهای جهانی ایران در کشور مالزی و ایالت ساراواک قدردانی و در این مراسم به ایراد سخنانی پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.