×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
آغاز رزمایش بزرگ «الی بیت المقدس» در سیرجان/تصاویر

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر” رزمایش بزرگ الی بیت المقدس ساعتی پیش با حرکت گردان های بیت المقدس به سمت منطقه رزمایش آغاز شد.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این رزمایش که بطور همزمان  در چند شهر استان در حال برگزاری است در سیرجان نیز طی دو مرحله از امروز تا روز جمعه ۲۴ آبان برگزار می شود که گردان های شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس شامل ۳ گردان بیت المقدس و۱ گردان الزهرا می باشد و این رزمایش را در منطقه اردوگاه قدس واقع در کیلومتر۲۵ محور سیرجان-بندرعباس در حال انجام است.

سرهنگ باقری افزود: مهم ترین اهداف این رزمایش تمرین رزمی به منظور بالا بردن توان دفاعی گردان ها و همچنین حفظ و انسجام بسیجیان خواهد بود، همچنین در این رزمایش تمرینات رزمی متعددی از قبیل تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن، پدافند غیرعامل، باز پس گیری، امداد و نجات تمرین شبانه و روزانه امسال در دستور کار یگان های عمل کننده خواهد بود.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در پایان با اشاربه شعار این رزمایش بسیج چهل سال مردم یاری،امنیت و خدمت اظهار داشت: بسیجیان ما با اقتدار در صحنه حضور دارند و آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند و هرگز به دشمن اجازه کوچک ترین تحرکی علیه انقلاب و نظام رانخواهند داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.