×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس در سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس با شعار بسیج ۴۰ سال مردم یاری، امنیت و خدمت با حضور ۳ گردان بیت المقدس و۱گردان الزهرا در کیلومتر ۲۰ جاده سیرجان – بندرعباس در اردوگاه قدس برگزار شد.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان در صبحگاه مشترک با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد بسیج مستضعفین اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب اسلامی بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشور است و اهمیت بسیج و اوج افتخارت بسیج تغییر سرنوشت جنگ تحمیلی که بزرگ ترین و طولانی ترین جنگ قرن بوده است و همه ابر قدرت های مسلط جهان یک طرف آن بوده اند؛ سرنوشت آن را تغییر داد و انقلاب اسلامی ایران را فاتح این نبرد کرد.

سرهنگ باقری اظهار داشت: بسیج یک ذخیره استراتژیک برای کشور است که امروز تبدیل به یک الگو برای داخل و خارج کشور شده است.

فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان در پایان گفت: مکتب بسیج مکتب صبر و توکل است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در نبرد با دشمن ما هرچه ایستادگی پا فشاری بیشتری را داشته باشیم در جنگ اراده ها می توان بر دشمن غلبه کنیم و صبر،توکل رمز پیروزی بسیج در دوران دفاع مقدس بوده است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در ادامه این مراسم اظهار داشت: بسیجی قشر خاصی نیست هر کسی که کاری را بدون ادعا و ارزان و مخلصانه انجام دهد یک بسیجی است چه چفیه داشته باشد و چه نداشته باشد.

حجت السلام محمدی گفت: اولین ویژگی بسیجی عشق به ولایت مطلقه فقیه و امنیت کشور است ،بسیجی خود ساخته است و طبق آیه قرآن که «جاهدوا و صبروا» در مقابل توطئه های دشمن صبر و پایداری به خرج می دهند.

وی اذعان داشت: جمع شدن بساط فتنه ها و خواباندن غائله شوم اغتشاشات توسط بسیج صورت می گیرد این حضور بی باکانه بسیجیان عزیز است مرحبا و صد آفرین به شما بسیجیان امروز شما بسیجیان مایه افتخار و مباهات رهبر عزیزمان هستید.

محمدی افزود: پیشوای بسیجیان امیر المؤمنین است که حاضر نمی شود یک پوست جو را به ظلم از دهان مورچه ای بگیرد.ظلم ستیزی شاخصه بسیجی است که به فرموده مولا علی (ع) «کونا للظالم خصما و للمظلوم عونا» را در دستور کار دارد و افتخار می کند اگر به فلسطینیان و یمن و عراق و دیگر مسلمانان ومستضعفان کمکی می کند شجاعت طلبی عاشقانه و زهد و قناعت و صمیمیت و شجاعت و دلاوری و ابتکار و خلاقیت از خصائص دیگر بسیجیان است.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان اظهار داشت: اقتدار بسیج به قدری است که امروز آمریکا بر همه پادشاهان عرب حکومت می کند اما آرزوی حکومت بر جوانان بسیجی را با خودش باید به گور ببرد.

محمدی در پایان گفت: اگردر دوران دفاع مقدس بسیجی نارنجک به کمر بست و جلوی دشمن را سد کرد امروز بسیجیان باید با دو صلاح علم و ایمان به خدای متعال دشمن را از اهداف شوم خود ناامید کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.