×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
بسیج یک ذخیره استراتژیک برای کشور است/خدمت رسانی مهم ترین و بزرگ ترین جهاد بسیج محسوب می شود

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار سرویس حماسه و دفاع“سیرجان خبر” در خصوص فرارسیدن هفته بسیج گفت: امسال هفته بسیج از ۲۹آبان ماه شروع وتا ۵ آذر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.


سرهنگ باقری اذعان داشت: شعار محوری هفته بسیج امسال تحت عنوان بسیج چهل سال خدمت ، جهاد و شهادت می باشد و فلسفه بسیج نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و در تمامی حوادث بزرگ بسیجیان اولین کسانی هستند سینه سپر کرده و در مقابل دشمن می ایستند.

وی با بیان اینکه امروز خدمت رسانی مهم ترین و بزرگ ترین جهاد بسیج محسوب می شود گفت: خدمت رسانی بسیج در شهرستان سیرجان در قالب طرح شهید رهنمون در مناطق محروم و کم‌برخوردارشهرستان سیرجان با هدف ارتقاء سطح سلامت از خدمات پزشکی،راه اندازی گشت های رضویون در راستای ارتقای امنیت و آرامش محلات سیرجان ،کمک به ساخت منازل محرمین کمیته امداد و مددجویان بهزیستی در حال اجرا است.

سرهنگ حسین باقری افزود: چند منزل مسکونی کمیته امداد و مددجویان بهزیستی در هفته دفاع مقدس افتتاح شده است و در هفته بسیج شاهد افتتاح یکی دیگر از این منازل خواهیم بود و بسیج سپاه شهرستان سیرجان علاوه بر ساخت این منازل مشغول ساخت منازلی دیگر در حمیدیه اهواز برای سیل زدگان است.
فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان اظهار داشت: بسیج یک ذخیره استراتژیک برای کشور است که امروز تبدیل به یک الگو برای داخل و خارج کشور شده است و روحیه بسیجی یعنی با احساس تکلیف بدون توقع فداکارانه بدون خودنمایی برای رضای خدا کار کرد و حتی یک روز را برای خدمت رسانی از دست نداد.
وی گفت: در مسائل پیش‌آمده در کشور پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت که شاهد اغتشاش در کشور و سیرجان بوده ایم بسیجیان بدون ترس و واهمه در مقابل این اشرار سینه سپر کردند و نگذاشتند دشمنان انقلاب اسلامی به هدفشان برسند.
باقری خاطر نشان کرد: در روز یکشنبه افراد بسیجی و مردم عزیز شهرستان سیرجان با حضور پر شور خود در راهپیمایی به دشمنان این انقلاب نشان خواهند داد که تحت امر ولی خود بوده و هیچگاه دست از حمایت رهبری نخواهند کشید.
وی در پایان افزود:از تمام بسیجیان که در یک سال گذشته ما را همراهی کرده اند و زحمت های زیادی برای بسیج کشیده اند سپاسگزاریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.