×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دشمن با ایجاد ناامنی و آشوب به دنبال غلبه بر کشور و ملت است/ مردم قدرت این نظام هستند و باید در رفع مشکلاتشان کمر همت بست

امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه گفت: آنچه خداوند مقدر کرده ناکامی و شکست دشمنان نظام اسلامی است و فتنه اخیر که با حمایت دشمنان داخلی و خارجی و منافقین و سلطنت طلبان ایجاد شد خواسته مردم نبود و این آشوب ها برای ضربه زدن به ملت ایران و نظام اسلامی بود که شکست خورد. 

حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدابیری خردمندانه فتنه را ناکام گذاشتند و ایشان ضربه ها را پذیرفتند و کشور ایران را از این فتنه طراحی شده نجات دادند و امروز بدانیم که ملت و مسئولین قدردان ولایت و رهبری باشیم و یادمان نرود دشمن با ایجاد ناامنی و آشوب به دنبال اهداف شوم و غلبه بر کشور و ملت است.

وی سلسله اعتراضات در لبنان، عراق و ایران را حساب شده و با هدف کشتار مردم و ناامنی در منطقه عنوان کرد و گفت: فکر نکنید دشمنی که برای تحریم ما تلاش می کند امروز به دنبال رفاه ملت است بلکه می خواهد از این طریق به اهدافش برسد که ملت بصیر ما با حمایت از نظام و حضور در صحنه نقش خود را در وفاداری به نظام و رهبری و خون شهداء ایفا کرد و دشمن خبیث را شکست داد.

خطیب جمعه سیرجان تاکید کرد: تولید داخلی و اتکاء به ملت کشور را نجات می دهد و برای رونق تولید تلاش کنید زیرا ۶ سال برجام ما را از اقتصاد خودمان هم  عقب نگهداشت و لازم است اعتماد به بیرون را نداشته باشیم و همین کشورهای اروپایی که به دروغ برای حفظ برجام هستند در فتنه اخیر به دنبال حمایت از اغتشاشگران واراذل و اوباش بودند.

امام جمعه سیرجان از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران و آشوبگران قدردانی کرد و گفت: مردم قدرت این نظام هستند و باید در رفع مشکلاتشان کمر همت بست و در عمل نشان داد که در کنار مردم هستیم.

وی با محکومیت حمله به کنسولگری ایران در نجف و به آتش کشیدن این ساختمان اشاره کرد و گفت: مسلمانان دشمنان مشترک دارند و آمریکا، آل سعود، صهیونیست ها و مرتجعین منطقه این نقشه ها را طراحی می کنند و به دست مزدوران شان اجرا می کنند که باید بدانیم ملت ایران و اقتدار نظام اسلامی پاسخ شان را خواهند داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.