×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
شمار داوطلبان کاندیداتوری مجلس در سیرجان به ۹ نفر رسید

به گزارش “سیرجان خبر” سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۹ صبح یکشنبه ۱۰ آذر ماه همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‎های سراسر کشور در شهرستان سیرجان آغاز شده است که داوطلبان نمایندگی ملت تا ۱۶ آذرماه برای ثبت نام در این رویداد سیاسی فرصت دارند.

وی در ادامه افزود: با گذشت چهارروز از ثبت نام نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیرجان ۹داوطلب با حضور در ستاد انتخابات شهرستان در فرمانداری و ارائه مدارک خود برای حضور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند.

سرپرست فرمانداری سیرجان اذعان داشت: جلسه انتخابات اعضای هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان سیرجان در حضور جمعی از معتمدان ، اعضای هیات نظارت و اعضای اداری هیات اجرایی شهرستان سیرجان برگزار شد.

بهاالدینی درادامه افزود: با برگزاری این انتخابات از بین ۳۰ نفر معتمد هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخاب و معرفی شدند.

وی اذعان داشت: طبق این انتخابات آقایان حسن زیدآبادی ، صادق طباطبایی ، مسعود میر محمدی ، مهدی امامی پناه ، محمدرضا مستقیمی ،علیرضا محمودآبادی ، اسماعیل خواجویی ، وحید کارآموز به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخاب شدند.

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: هیات اجرایی ستاد انتخابات سیرجان دارای ۱۱ عضو شامل فرماندار، هشت نفر معتمد ، دادستان و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان است.

بهاالدینی با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم یک انتخاب صحیح گفت: سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری، رقابت سالم و شفاف سازی ۵ رکن اصلی یک انتخابات صحیح هستند که امید است با همکاری اعضای هیات اجرایی و نظارت بتوانیم این مهم را محقق سازیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سیرجا گفت: از اعضای اصلی و علی البدل انتخابی خواستاریم ضمن توجه به ملاحضات اخلاقی و قانونی و رعایت بی طرفی لازم جدیت و اهتمام مضاعفی در اجرای انتخابات و صیانت از آرا مردم داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.