×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
موج‌سواری دشمنان در مشکلات ملت ایران توطئه و نقشه همیشگی آمریکا است

به گزارش”سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: تحریک مردم و سپس ایجاد اغتشاش و آشوب کار مزدوران آمریکا، عربستان و صهیونیست‌ها در عراق و لبنان بود و با هدف براندازی نظام است که مردم بایستی به این توطئه‌ها و حیله‌های دشمن آگاه باشند.

امام جمعه سیرجان افزود: این دشمنان پس از بزرگ‌نمایی نارضایتی مردم، طرح استعفای نخست‌وزیر و یا دولت را کلید می‌زنند که این اتفاق در لبنان، بولیوی و عراق مطرح شد و طرح استعفا کلید خورد و با هوشیاری و بصیرت مردم دشمنان شکست خواهند خورد.

وی حرکت خودجوش مردم عراق در دفاع از مرجعیت را مقابله با شیطنت‌های دشمنان اسلام عنوان کرد و افزود : همیشه مردم نفش اصلی را برای دفاع از کشور و دین‌شان ایفا می‌کنند و امروز دشمنان در صدد هستند در سایه نارضایتی و اغتشاش آشوب امنیت مردم را به خطر اندازند و به اهداف شوم خود برسند.

خطیب جمعه سیرجان موج‌سواری دشمنان در مشکلات ملت ایران را توطئه و نقشه همیشگی آمریکا عنوان کرد و گفت : با هوشیاری مردم و همراهی با نیروهای انتظامی این توطئه طی مدت ۴۸ ساعت جمع شد و دشمن ناکام هنوز به‌دنبال دامن‌زدن به اغتشاش و نارضایتی مردم است. 

وی با تسلیت شهادت حضرت معصومه (س) بر ادامه راه و روش انبیاء در سبک زندگی و دفاع از ولایت و رهبری تاکید کرد  و مناسبت روز دانشجو را  تبریک گفت و ابراز داشت: جنبش‌های دانشجویی ضداستبدادی و ضداستکباری بوده و این جنبش‌های عدالت‌خواهی با بصیرت کامل انجام می‌شود، همه باید بدانیم فردای نظام اسلامی از آن جوانان و دانشجویان است که امروز دشمنان ملت و کشور خود را شناختند و بصیرت دارند.

وی دین‌مداری و تقوا و تلاش برای برنامه‌ریزی کارآمد برای رفع مشکلات جامعه را شاخصه مدیران دانست و بیان داشت:  به این مهم توجه کنیم که ظرفیت‌های میهن اسلامی بسیاراست و همین‌طور که در جنبه‌های علمی و نظامی اقتدار خود را کسب کردیم باید در زمینه اقتصادی نیزخودکفا شویم و مقتدر و هرروز به هر بهانه‌ای شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم و تاکید می‌کنیم نظارت جدی و عملی لازم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.