×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مسابقات حفظ قرآن کریم ناحیه مقاومت بسیج در سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” مسابقات حفظ قرآن کریم ناحیه مقاومت بسیج درسطح شهرستان سیرجان با حضور ۳۰۰ نفراز حافظان کلام وحی خواهر و برادر دردو رده سنی زیرشانزده سال بالای شانزده سال در سه رشته سه جزء پیوسته،پنج جزء،ده جزء پیوسته درمحل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزارشد.

گفتنی است این مسابقات به مدت ۲روز با حضور داوران قرآنی برجسته شهرستان انجام گردیدو نفرات برترهر رشته به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سیرجان درحاشیه افتتاحیه مسابقات قرآنی گفت: قرآن را حفظ کنیم تا همیشه با ما باشد و ما با او باشیم.’یکی از راهکارهای ایجاد انگیزه و ترغیب افراد به موضوعاتی همچون حفظ و قرائت قرآن، آشنایی با جایگاه انس و الفت با آیات الهی در کلام بزرگان دینی است.به قرآن تحصن بکنیم و آن را وسیله حفظمان در فتن و شداید دنیا قرار دهیم.

وی گفت: خواندن قرآن و آیات قرآن باید با صبر و توجه و تأمل باشد. نباید قرآن را باشتا ب بخوانید و در معانی آن خوب دقت کنید تا به حقایق آن برسید تا آیه در وجود شما جا باز کند، روح شما را تکان دهد و شما را بسازد، یعنی تا مرحله فهم درست و دقیق آن و عمل به آن بالا روید و روحتان، روحی قرآنی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.