×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دعوت مسئولان سیرجان به حضور باشکوه مردم در تجمع ۹ دی

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی  “سیرجان خبر” اظهار داشت: ۹ دی حماسه ای بود که مردم ایران آفریدند در مقابله با فتنه ۸۸ که هدف دشمنان داخلی و خارجی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و ۹دی نشان داد که مردم همواره مدافع اسلام وجمهوری اسلامی و ولایت هستند و با حضور خود توطئه راخنثی کردند.

حسینی گفت: استکبار جهانی و آمریکا بدانند عنایت خداوند و درایت و تدابیر رهبری معظم و حضور مردم تا کنون پیروزی و اقتدار نظام اسلامی را رقم زده است و این اقتدار ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان سیرجان در پایان گفت: امید است یاد و خاطره حماسه ۹ دی همواره در اذهان باقی بماند و هر سال مراسم گرامیداشت این حماسه را با شکوه تر از قبل برگزار کنیم.

فرمانده سپاه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و روز دوشنبه ۹ دی شهروندان همیشه در صحنه و ولایمتدار سیرجان، بسیجیان با حضور پرشور خود در مراسم ۹ دی مشت محکمی به دهان فتنه گران خواهند زد.

سرهنگ حسین باقری با اشاره به آشوب های اخیر اظهار داشت: مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند و ملت ایران با حضور پرشور خود درصحنه صف خود را از آشوب گران جدا کردند.

وی در ادامه به مشکلات معیشتی مردم پرداخت و گفت: با روحیه جهادی دولتمردان در تمامی سنگر ها و تلاش شبانه روزی و توجه به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های عظیم درون مملکت می توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق بیاییم.

سرهنگ باقری افزود: دشمن در آخرین مراحل جنگ اقتصادی قرار دارد و ملت ایران با اندکی مقاومت دیگر انشا الله این حربه فشار و تحریم را برای همیشه بی اثر می کنند.

فرمانده سپاه سیرجان در پایان گفت: روز۹ دی ماه در تاریخ ایران اسلامی به یادگار ماند و هرساله این مراسم پرشور تراز سال های گذشته برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در خصوص  سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹دی تبلور بینش و فهم والا و منحصر به فرد ملت ایران است در کجای دنیا این چنین مردمی با چنین شعور و درک بالا وجود دارد؟ به سهولت می توان دست عنایت الهی را بر پهنای وجود این مردم عزیز و ولایتمدار حس کرد
۹ دی به همه آزادی خواهان دنیا فهماند که در مقابل ظلم و ستم نمی توان سکوت کرد بلکه باید به مقابله با آن پرداخت تا خداوند نیز اعجازش را بر ما آشکار سازد .

حجت الاسلام محمدی، به مقابله با استکبار و نظام سلطه و طاغوت زمان با توجه به اوامر ولی فقیه اشاره و افزود: با توجه به وعده الهی که حکومت جهان از آن مصلحین می باشد و برای رسیدن به این وعده ملزوماتی وجود دارد که ایمان و اخلاص مهم ترین ابزار برای رسیدن و دست یابی به این موضوع می باشند و ۹ دی اثبات این موضع است که می توان برای تحقق وعده الهی و تسریع در آن تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سیرجان ادامه داد: پیروزی بر استکبار و مستکبرین زمانی است که استکبار در نظر ما ناچیز و کوچک شمرده شود و به همان مقدار که استکبار کوچک شمرده می شود به همان مقدار هم پیروزی برای ما پدیدار می گردد و ۹ دی همان کوچی و ناچیز شمردن استکبار بود و پیروزی افتخارآمیز حامیان نائب بر حق امام زمان (عج)

حجت الاسلام محمدی گفت: برای مقابله با دشمن باید همچون ۹ دی ۸۸ خودمان را به معنویت، ایمان و سلاح روز مجهز کنیم تا بتوانیم بر دشمن غلبه یابیم و وعده الهی محقق شود .

وی به دو مشکل اساسی برخی از گروه ها و احزاب اشاره کرد و گفت: دو مشکل اساسی عدم اطاعت و تبعیت محض از ولی خدا و در زمان ما ولایت فقیه و بزرگ جلوه دادن قدرت دشمن در نظرها هیچ گاه اجازه برتری را به این گروه ها و احزاب نخواهد داد و همیشه در برابر دشمن شکست خواهند خورد .

محمدی افزود: دشمن ۴۰ سال است که ما را تحریم کرده است و ۴۰ سال است ما در مقابل آنها ایستاده ایم و بر قدرت و توانایی خود تکیه کرده ایم و امروز می بینیم که در تمام معادلات کشور های غربی ایران به حساب می آید چرا که ملت غیور و مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ۹ دی به دشمن ضربه سنگینی را زده است .

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که دشمنان برای ما تهاجم فرهنگی دارند ما نیز برای آنها تهاجم فرهنگی محسوب می شویم چرا که حرکت های عظیم ملت شریف ایران همچون حماسه زیبا و غرورآفرین ۹ دی برای آنها و تمام کشور های جهان در زمینه آزادی خواهی و ظلم ستیزی و اسلام خواهی الگو به شمار می آید .

محمدی گفت: باید ما قدردان خود به عنوان ملت قیام کننده و همیشه در صحنه و به یمن وجود ولی فقیه و رهبری فرزانه و مدبر قدردان باشیم و به توانایی های خود ایمان داشته باشیم و خوب یاد بگیریم، خوب درک کنیم و خوب عمل کنیم تا به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابیم .

‍ سرپرست فرمانداری سیرجان نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هر زمان که مسئولان از حمایت و همراهی مردم استفاده کردند بیمه شدند و مردم همیشه در صحنه ایران نشان دادند که همواره حامی نظام و آرمان های انقلاب هستند.

وی افزود: کما اینکه در آشوب های آبان ماه سال جاری با صحبت های مقام معظم رهبری و علی رغم وجود مشکلات مالی، مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و در مقابل آشوبگران ایستادند.

بها الدینی در پایان گفت: حماسه ۹ دی نشان دهنده عزم و اقتدار ملت ایران است و بایستی هر ساله با شکوه بسیار و فارغ از هر گونه گرایش و برنامه سیاسی، آن را گرامی داشت تا دشمن بداند نمی تواند با نقشه های ناکارآمد خود در اقتدار این نظام خللی وارد کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.