×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت در سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت با حضور پرشور مردم و مسئولان در مسجد امیرالمومنین(ع) سیرجان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان در ابتدای مراسم ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی و یاد خاطره شهدای کشور گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی در دوران های گذشته که فتنه داشته ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت تا این لحظه چشم فتنه و فتنه گران را کور کردند.

حسینی گفت:ملت با بصیرت ایران همیشه در کنار نظام انقلاب اسلامی بوده اند و این امر همچنان ادامه خواهد تا زمان ظهور حضرت مهدی(عج) که پرچم نظام انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به دستان امام عصر(عج) داده شود.

در ادامه این مراسم آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان در اجتماع مردم بصیر و ولایی سیرجان پیروزی انقلاب اسلامی ایران را درپیوند ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت : این پیوند ناگسستنی همیشه فتنه ها و توطئه دشمنان را خنثی کرد و امروز هم مردم با ولایت و رهبری قدرتی بزرگ هستند که ابرقدرت های مستکبر را در مقابله با نظام اسلامی شکست دادند.

وی افزود : طی۴۰ سال گذشته فتنه های بسیاری را با پیروزی ملت سربلند ایران پشت سر گذاشتیم و هر زمانی توطئه ای ایجاد شد و بصیرت رهبری و نگاه به کلام امام و رهبر قدرت مردم توطئه و فتنه را خاموش کرد.

نماینده خبرگان رهبری در خوزستان به حوادث مختلف علیه ملت ایران پرداخت و گفت : حتی اگر به دو قرن اخیر کشور ایران نگاه کنیم طی ۲۰۰ سال گذشته جنگ های متعددی علیه این کشور راه افتاد و با وقوع هرجنگ قطعه ای از خاک ایران جدا می شد و برای اولین بار در ۲۰۰سال گذشته ایران در دوران دفاع مقدس با تمام کشور ها جنگید اما دشمن نتواست مقداری از خاک ایران را بگیرد.

آیت الله فرحانی افزود: در فتنه ۸۸ خواص جا ماندند ولی ملت ایران با تاسی از ولایت، نقشه های شوم دشمنان را بر هم زدند و پایان دهنده قائل فتنه بودند و ملت ایران نشان دادند که ملت آگاه و با بصیرتی هستند و درفتنه اخیر هم باز مردم درایت و آگاهی خود رانشان دادن و به دشمنان این نظام فهماندن که همچنان پایبند به نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: تاریخ انقلاب اسلامی ایران در ۴ دهه گذشته شاهد، رخدادها، فرازها و نقاط عطف بسیاری بوده و در مقاطع مختلف با حضور مردم و درایت رهبری نظام به عنوان نقاط عطف و فرازهای درخشان تاریخ انقلاب جاودانه و ماندگار شده که این رخدادها و ایام را باید همواره گرامی بداریم.

گفتنی است مردم شهرستان سیرجان با حضور حماسی در اجتماع ۹ دی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی بار دیگر به جهانیان اعلام کردند تا پای جان برای حفظ آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.