×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
سه شنبه های مهدوی در شهرستان ارزوئیه برگزار میشود

به گزارش سیرجان خبر؛سرگرد اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه ضمن بازدید از روند برگزاری طرح فرهنگی سه شنبه های مهدوی افزود: در آستانه ایام فاطمیه و مراسمات حسینیه ثارالله انشاءالله شاهد همکاری سازمان یافته خواهران در برنامه های هیئت باشیم.

وی همچنین بیان کرد: سه‌شنبه‌های مهدوی حرکتی خود جوش و اجتماعی برای یادآوری عزیزترینی است که در این دل مشغولی‌های زندگی غریب‌ترین شده است، این طرح با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باعث چشاندن نمکی از طعم زندگی مهدوی به جامعه می‌شود، که جا دارد از امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام دکتر نصرالله به پاس همراهی و حمایت همه جانبه از بخش های فرهنگی مردمی و بالاخص حرکت فرهنگی مردمی سه شنبه های مهدوی تشکر نمایم.

فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه عنوان کرد: برگزاری طرح هایی همچون طرح مردمی سه شنبه‌های مهدوی موجب استمرار همدلی، همبستگی و فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و گروهی در جامعه می‌شود که در شهرستان ارزوئیه، این حرکت خودجوش با مشارکت جوانان علاقمند در راستای این حرکت ارزشی فعالیت دارد.

سرگرد اسماعیلی کاخ ضمن اشاره به مشارکت فعال مردمی در این حرکت افزود: طرح سراسری سه شنبه های مهدوی با هدف گسترش نام و یاد حضرت ولیعصر (عج) در فضای عمومی شهرستان به عنوان طرح جریان ساز مهدوی که از زمان شروع و اجرا مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.