×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیام تسلیت مسئولین شهرستان سیرجان در پی شهادت سپهبد سلیمانی

به گزارش”سیرجان خبر”مسئولین شهرستان سیرجان در پیام های جداگانه شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان بویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند.

در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام شهید ابومهدی المهندس امام جمعه سیرجان پیامی صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.

بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

اینجانب عروج ملکوتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابو مهدی المهندس را که در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب محمدی و پاسداری از حریم ولایت اهل بیت (علیهم السلام) جان شیرین خود را نثار نموده به محضر امام عصر (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معظمشان و مردم شریف استان کرمان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجاتشان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه بسیج و نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سیرجان پیامی صادر کردند:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

ِنَّ اللَّهَ اشْتَرى‏ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْراهِ وَ الْإِنْجِیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفى‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیم‏
یک بار دیگر آمریکای جنایتکار باطن پلید و خبیث خود را به جهانیان نشان داد و پهنای نحس وجود ضد بشریت و ضد انسانیت خویش را به اثبات رسانید.
در پی به شهادت رسانیدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن مرد بزرگ میدان جهاد و شهادت تمام دوستان و دوستداران ایشان داغدار و مصیبت زده گردیدند.
اما شهادت ، آرزوی حاج قاسم عزیز بود و او امروز به آرزوی دیرینه خود رسید و در لقاء معبود خویش جای گرفت و به دوستان شهیدش پیوست.

شهادت لباسی بود که چندین سال است بر تن ایشان زیبنده وجود نازنینش گردیده و در حال حیات نیز امام المسلمین ، بارها ایشان را شهید زنده نامیده بودند.

هر چند با رفتنش ما را داغدار کرد اما شهادت گوارای وجودش که الحق غیر از این در شأن ایشان نبود.
اما یقینا آمریکا با این جنایت و گستاخی که از خود نشان داد دیگر روی آرامش و آسایش را نخواهد دید و تاوان سختی را پس خواهد داد.
یقینا این شهادت ، آمریکا را چندین قدم به افول نزدیکتر کرد و إن شاء الله آمریکای خون آشام با اخراج از منطقه ، به زودی به زباله دان تاریخ ملحق خواهد شد.
امروز خون پاک حاج قاسم در سر تا سر دنیا باعث بیداری عمیق جهانیان خواهد شد و تمام دنیا را منسجم و متحد بر علیه استکبار جهانی بسیج خواهد کرد و همانطور که در قید حیات و زندگی جسمانی باعث به لرزه در آمدن پایه های کفر می گردید پس از شهادت نیز آن روح بلندش در حیات جاودانه اش همتی مضاعف را در جهان به وجود خواهد آورد که به نابودی کفر و استکبار ختم خواهد شد.إن شاء الله.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفته و تروریست جهانی را محکوم کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

عروج و شهادت، راه مردان خداست؛ آنان که صادقانه برای احیای حقوق مستضعفین با ظلم زمان ستیز کرده و در راه آرمان های الهی دعوت حق را لبیک می گویند.
در نخستین ساعات روز جمعه، ۱۳ دی ماه با خبر شدیم مزدوران و تروریست‌های ظلم پرور در اقدامی شنیع، خودروی حامل سردار سلیمانی، فرمانده دلیر نیروی قدس سپاه پاسداران را در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف گلوله قرار داده و این تکاور و اَبَر مرد عرصه های نبرد را به درجه رفیع شهادت رساندند.
شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه اسلام، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به محضر مقام معظم رهبری، جهان اسلام و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض نموده، برای خانواده این شهید والا مقام صبری توأم با اجر اخروی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
این مبارز عاشق و سردار دلاور، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز و مبارزه با استکبار سپری کرد و به پاس این جهاد ۴۰ ساله، در صبحگاه جمعه بر سفره شهادت میهمان شد تا نامش در صف رزمندگان سپاه امام عصر (عج) نوشته شود.
افتخار بزرگ او این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.
این خاک، شهدای بسیاری را در دامان خود پرورانده که خون هر کدام، چراغ راهی شده است برای رسیدن به آرمان های الهی. قطعا دلاورمردان سپاه ایران اسلامی انتقام خون این سردار سرافراز را به زودی خواهند گرفت و این اقدام بی شرمانه دولت استکبار جهانی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.