×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیام فرمانده سپاه ارزوئیه در پی شهادت سردار سرافراز جهان اسلام، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی

در پی شهادت سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده مجاهد و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست جنایتکاران آمریکایی،  سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سالها مجاهدت مخلصانه در میدان های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند.


سردار سپهد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدی خستگی ناپذیربودند که جز شهادت هیچ پاداشی برازنده ایشان نبود.

این مبارز عاشق و خستگی ناپذیر اسلام و انقلاب، عمری در راه اعتلای اسلام و انقلاب گذراند و خداوند متعال اجر مجاهدت های ایشان را در شهد شیرین “شهادت” مقدر کرد.

اینجانب از سوی خود و همرزمانم در سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه شهادت فرمانده ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی)، امت شهید پرور، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گوییم و به جنایتکاران اعلام می داریم این حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نشانه ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است بدون پاسخ نخواهد ماند.

و تاکید می کنم خباثت و حماقت نیروهای تروریست و متجاوز آمریکایی، در ترور سردار سرلشکر پاسدار، شهید سرافراز و همیشه زنده جهان اسلام، بدون تردید بی پاسخ نخواهد ماند و قطعا این اقدام آمریکای جنایتکار و تروریست پرور، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومند تر خواهد کرد؛ و به برکت این خون های پاک، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد. 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه
سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ

انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.