×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 22 April , 2024
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در نیروی دریایی سیرجان/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مراسم سخنرانی و عزاداری و بزرگداشت سردار سرفراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان کشوری شهرستان سیرجان، از سوی فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی راهبردی در مسجد الغدیر شهرک ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امیر شعبان زاده فرمانده مرکز آموزش شهدای نداجا ضمن تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی یک نفر نبود بلکه یک مکتب بود دشمنان اسلام توان مبارزه رو دررو را با سردار سپهبد سلیمانی و ابو مهدی المهندس را نداشتن و در اوج ناجوانمردی این دو بزرگ وار را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام حیدری، امام جمعه موقت شهرستان سیرجان درادامه این مراسم گفت: شهید سلیمانی تمام زندگی خود را در راه خدا گذاشت و برای دفاع از مظلومان اسلام و مقابله با دشمنان، زحمات فراوانی انجام داد.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی فکر کردند با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، مقاومت پایان می‌یابد، اما آنان غافلند که خون شهید سبب جوشش و حرکت است و نه تنها ملت ایران از آرمان‌های خود دست نمی‌کشد، بلکه در راه مقاومت و آزادی‌خواهی مصمم‌تر هم شده است. صد البته که این بار آزادی‌خواهان جهان با هم متحدتر شده‌اند، مقاومت و مبارزه علیه ظالمان و مستکبران در منطقه با اتحاد و انسجام بیشتر تا از بین بردن آمریکای جنایتکار ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت سیرجان اظهار کرد: سردمداران استکبار باید بدانند جوانان کشور ما با تأسی و الگوگیری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، هرگز نمی‌گذارند پرچمی که در دستان این سردار مجاهد بود، زمین بی‌افتد و دنیا متوجه خواهد شد ایران پر از قاسم سلیمانی‌هاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.