×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
شهید سلیمانی مانند مالک اشتر بود برای ولی فقیه / آمریکا کارش ایجاد رعب و وحشت برای ملت هاست

به گزارش“سیرجان خبر” امام جمعه شهرستان سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته با محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا عنوان کرد: ضرورت حضور نظامی آمریکا در منطقه چیست؟ چرا دولت های اسلامی زمینه حضور این دولت تروریستی را فراهم کرده اند؟

وی با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری در پیام تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی مانند مالک اشتری بود برای ولی فقیه که شجاعت، تدبیر، اخلاص، ولایت پذیری و انقلابی بودن در او برجسته بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با یاد سردار شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران یادآور شد: این که عده ای می گفتند عصر موشک نیست و وقت گفت و گوست الان به این نکته صحه گذارند که اگر در این زمینه پیشرفت نکرده بودیم امروز نمی توانستیم جواب محکمی به آمریکا دهیم.

امام جمعه سیرجان ضمن توصیه به قدرشناسی دولت مردان از ملت، گفت: قدر این پشتوانه محکم و سترگ مردمی و حمایت همه جانبه رهبری انقلاب را بدانید و بر خدا توکل کنید تا لزومی نباشد که سراغ کشورهای فرانسه و ژاپن و … بروید و از آنان تقاضای کمک در برجام را داشته باشید.

خطیب جمعه سیرجان افزود: آمریکا کارش ایجاد رعب و وحشت برای ملت هاست ولی ملت ما با توکل بر خدا و تاسی از ولی فقیه تمام نقشه های او را نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه اول با اشاره به آیات سوره مومنون گفت: ما عبث و بیهوده آفریده نشدیم و به سوی خالقمان باز خواهیم گشت. همواره در راه خدا شیاطین ما را به بیراهه می کشاندند و همیشه جریان های حق طلب سرکوب می شوند و صدای حق گو را ساکت می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.