×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌های شهر سیرجان+تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” خیابان‌های سطح شهر سیرجان در مناطق مختلف این شهر از وضعیت آسفالت مناسب و استانداردی برخوردار نیستند و با توجه به شروع فصل بارندگی‌ها باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

این وضعیت در بسیاری از مناطق شهرسیرجان و حتی خیابان‌های اصلی این شهر دیده می‌شود و نیازمند توجه مسئولان برای ترمیم و آسفالت کردن این نقاط است.

بسیاری از این خرابی‌ها و کندن خیابان‌ها متأسفانه مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان است که بعد از اتمام پروژه‌های خود خیابان‌ها را به همان حالت رها کرده‌اند.

متاسفانه معضل آبگرفتگی معابر و خسارات ناشی از آن هر ساله در سطح شهر سیرجان تکرار می شود ولی هیچگاه از مشکلات و خسارت سالهای گذشته به عنوان تجربه و پیدا کردن راهکار برای رفع مشکل استفاده نشده است.

بیشتر خیابان‌های شهری دچار فرورفتگی یا شکستگی آسفالت با چاله‌های کوچک و بزرگ و تکه‌های آسفالت کنده شده از سطح زمین هستند که در برخی از مواقع منشا سوانح رانندگی است.

شهروندان سیرجان اعتقاد دارند که آسفالت نامناسب علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت و ناهمگون می سازد به وسائل نقلیه مردم نیز خسارت های هنگفتی را وارد می سازد.

مکی آبادی یکی از اهالی ساکن در محله مکی آباد در گفت و گو باخبرنگار ما اظهار داشت: برای تردد از خیابان اصلی مکی آباد با وسیله نقلیه باید به صورت مارپیچ حرکت کرد چرا که تعداد چاله ها و حفره های ایجاد شده بر روی آسفالت خیابان ها به حدی زیاد است که نمی توان مسیری را بدون دغدغه و مستقیم طی کرد.

یکی از ساکنین بلوار حجرت می گوید: لوله فاضلاب را گذاشته اند اما آسفالت نمی کنند اوضاع کوچه ها از خیابان هم بدتر است.

تصاویر زیر تنها بخشی از وضعیت نامناسب آسفالت در معابر عمومی شهر سیرجان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.