×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع گل گهر برگزار شد+تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” صبح امروز آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده محترم ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن پردیس امید شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با عرض تسلیت به افراد حاضر در مراسم به ویژه حاج حسین سلیمانی برادر سردار شهید سلیمانی گفت: طبق آیات قرآن، همه ما اعتقاد داریم به اینکه شهدا حاضر و ناظر هستند و امروز روح شهید سلیمانی نظاره گر تمام رفتار و اعمال ماست.

ملارحمان افزود: یک روز بعد از خبر شهادت سردار سلیمانی که برای عرض تسلیت به منزل ایشان رفتیم، برادر بزرگوارشان گفتند که سردار سلیمانی چند روز قبل از شهادتشان از او سوال کرده که گل‌گهر در چه وضعیتی هست و ما باید تاثیر این سخن را بر روی خودمان احساس کنیم و ببینیم ابر مرد جبهه شهادت و ایثار و سازندگی و بزرگمرد شهدای جبهه اسلام چه تکلیفی بر دوش ما قرار داده است.

مدیر عامل شرکت گل گهر تصریح کرد: لازم است ما یک پیمان مجدد با روح این شهید بزرگ داشته باشیم و با او پیمان ببندیم، وقتی شما از درون سنگرهایی که خودت اوج ایثار را به نام آن گذاشتی، نگران جبهه اقتصاد کشور بودی ما هم قول می‌دهیم در مسیری که شما بر ما تکلیف کردی حرکت کنیم.

مهندس ملارحمان با اشاره به اعمال تحریم های ظالمانه اخیر آمریکا علیه مجموعه های اقتصادی کشور از جمله گل گهر خطاب به کارکنان این شرکت گفت: وقتی بلافاصله بعد از شهادت سردار سلیمانی بزرگوار، ترامپ ملعون مشخصا و به اسم روی گل‌گهر و شرکت‌های مشابه دست می‌گذارد آیا تصوری غیر از این دارید که شما هم در یک جبهه ای حضور دارید که در امتداد جبهه‌های جنگ است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز که سخنران ویژه این مراسم بودند، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: دوست نداشتم زنده باشم و در چنین مراسمی سخنرانی کنم و هر آنچه که در شأن و منزلت شهید سلیمانی بود، مقام معظم رهبری در سخنرانی خود بعد از شهادت ایشان فرمودند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مهم ترین نکته درباره شهید سردار سلیمانی این بود که در اوج تواضع، نیت و هدفش الهی و برای رضای خدا بود، افزود: حتی زمانی که مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند نشان ذوالفقار را به او اهدا کنند از رسانه‌ای شدن این خبر بسیار ناراحت شد، چون بسیار متواضع و افتاده بود و تنها به کار کردن برای خدا اعتقاد داشت و به همین خاطر خداوند هم در همه میدان ها دست او را می‌گرفت، چه در دفاع مقدس، چه در تامین امنیت منطقه جنوب شرق کشور و چه زمانی که در نیروی قدس به مبارزه با تکفیری‌ها در عراق و سوریه و سایر بلاد اسلامی می‌پرداخت و دیدیم که پس از شهادتش نه تنها مردم ایران بلکه در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، افغانستان و پاکستان مردم برای او سوختند و اشک ریختند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی با بیان اینکه اگر کار برای خدا باشد هیچ شکستی در آن نخواهد بود و پیروزی قطعی است، گفت: جنگ و مبارزه تنها در میدان نظامی نیست و جنگ در عرصه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هم وجود دارد و بایستی تلاش کنیم در این عرصه ها، به ویژه عرصه جنگ اقتصادی همچون جنگ نظامی پیروز شویم و شرط پیروزی در جنگ اقتصادی توکل بر خدا هست چرا که اگر کار برای خدا باشد، خداوند ما را در جنگ اقتصادی همچون جنگ نظامی مقابل استکبار جهانی پیروز می کند.

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: اگر امروز می‌بینیم گل‌گهر به عنوان یکی از مراکز مهم اقتصادی کشور اینگونه می‌درخشد و در خدمت اقتصاد کشور هست چون حرکت و کار در این مجموعه برای خدا هست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.