×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
۲۰۰ بسته غذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد

رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان به دنبال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در برخی نقاط جنوب و جنوب شرقی کشور و به خصوص سیستان و بلوچستان در روز های اولیه طبق فراخوان جمعیت هلال احمر استان تعداد ۲۰۰ بسته غذایی یک ماهه که در انبار داشته ایم به مرکز استان ارسال و از طریق مرکز استان توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.


مجید عرب قهستانی ادامه داد: یک تیم امدادی شامل ۵نفر از نیرو های تخصصی و عملیاتی جهت کمک و ارزیابی مناطق به چابهار اعزام شده اند.


رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان با بیان این مطلب که مردم نوع‌دوست سیرجان همیشه در صحنه هستند و هموطنان آسیب‌دیده از سیل اخیرسیستان بلوچستان را فراموش نکردند، گفت: تاکنون کمک‌های اهدایی توسط خیران و مردم یک کامیون اقلام خوراکی جمع آوری و آماده اعزام به استان سیستان بلوچستان می باشد.


مجید عرب قهستانی با اشاره به نحوه ارسال کمک های نقدی مردم سیرجان خاطر نشان کرد: برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور یا کد دستوری #١١٢* واریز نمایند.


وی تصریح کرد: برای اهدای کمک های غیرنقدی نیز مردم سیرجان می توانند به ایستگاه جمعیت هلال احمر درمیدان شهرداری و جمعیت هلال احمر شهرستان سیرجان واقع در خیابان وحید فرعی کارگر مراجعه کنند.


رئیس جمعیت هلال احمر در پایان اظهار داشت: خانه های هلال جمعیت هلال احمر در بخش زیدآباد،پاریز، بلورد در حال جمع آوری کمک های مردمی می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.