×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
گل‌گهر یک – سایپا یک/زور گل گهر و سایپا به هم نرسید

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” از هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر تیم های گل گهر و سایپا از ساعت ۱۵:۳۰روز گذشته در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نود دقیقه با تساوی یک – یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا یونس شاکری در دقیقه ۴۰ با استفاده از پاس سید احمد موسوی تیم گل گهر را به گل رساند که نارنجی پوشان مهمان در دقیقه ۶۳ توسط امیر حسین حسین زاده این گل را پاسخ داده و کار را به تساوی کشاندند.

در هر دو نیمه این دیدار، هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند ولی سهم هر تیم از این موقعیت‌ها فقط یک گل بود این مسابقه پر برخورد دنبال شد و چند بازیکن در طول بازی دچار مصدومیت شدند. همچنین بازیکنان گل‌گهر در دو صحنه اعتقاد داشتند که داور باید برای آنها خطای پنالتی اعلام می‌کرد.

گفتنی است تیم گل گهر سیرجان با این نتیجه ۱۱ امتیازی شد و دررده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت.

مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار دو تیم گل گهر و سایپا از سری رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: من واقعاً تأسف می‌خورم؛ زمانی که ما یک گل جلوییم، گُلر خودمان توپ را به بیرون می‌زند (وقتی بازیکن گل‌گهر مصدوم شد) و همان توپ می‌آید و گل می‌شود. خودمان اوت دستی دادیم، حداقل باید در زمین حریف اوت می‌دادیم.

جلالی در رابطه با تیم حریف بیان داشت: ما موقعیت و شانسی به آنها ندادیم ولی متأسفانه اوت دستی سایپا را به گل رساند، خیلی ناراحتم چرا که سه امتیاز را راحت از دست دادیم، در شرایطی که بازیکن ما بیرون بود و تیم ما ۱۰ نفر بود، تیم حریف با یک پرتاب اوت به گل رسید. سایپا تیم ریشه داری هست، امیدوارم در لیگ برتر بماند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ خبرنگاری که عنوان کرد چرا تیم گل‌گهر در نیمه دوم و بعد از دریافت گل رو به عقب بازی می‌کرد؟ توضیح داد: ما دوست نداریم به عقب برویم و بین دو نیمه هم این مسئله را به بچه‌ها گفتم، منتهی شرایط بازی و ارسال توپ‌های بلند ما را عقب نگه داشت.

جلالی در ادامه در خصوص داوری این بازی گفت: دقیقه ۶۳ بازی صد در صد برخورد روی امین پور علی پنالتی بود، این خیلی بی‌عدالتی بود که این صحنه پنالتی گرفته نشد، آقای حیدری یکی از داورهای خوب لیگ است و نزدیک به صحنه بود متعجبم که چطور ندید، این پنجمین پنالتی بود که از وقتی من به سیرجان آمدم برایمان گرفته نشده است.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص هواداران تیمش عنوان کرد: هواداران خیلی هماهنگ تیم‌شان را تشویق می‌کردند، امیدوارم در بازی‌های آینده جواب این حمایتهای هواداران را بدهیم.

جلالی در پاسخ یکی از خبرنگاران که به جلالی گفت شما امید واهی می‌دهید، گفت: من هیچ وقت امید واهی ندادم به اندازه یک در صد هم اگر احتمال سقوط می‌دادم این انتخاب را نمی‌کردم، من کار و ارزیابی خودم را می‌بینم و روند تیم را می‌پسندم. من با کلک و امید دادن اینجا ننشستم.

وی ادامه داد: ما ۱۳ بازی دیگر داریم و اگر هم امید می‌دهم امید واقعی است نه امید واهی، ما هنوز می‌توانیم خوب و بهتر باشیم و در لیگ برتر بمانیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.