×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
طرح معامله قرن مرده متولد شده و خواهد شد / انتخابات حق الناس است

امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد: آمریکایی که امروز میخواهد خود را با معامله قرن جمع و جور کند قطعا بداند این طرح مرده متولد شده و خواهد شد و شکست آن قطعی است و طرح معامله قرن نتایج معکوسی خواهد داشت و انشاءالله باعث پیشروی جبهه ی مقاومت خواهد شد و رژیم تروریستی آمریکا زین پس سیلی های پی در پی و محکم نظام جمهوری اسلامی ایران را خواهد خورد.

طرح معامله قرن مرده متولد شده و خواهد شد

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه با بیان اینکه ظاهر طرح معامله قرن گسترش منطقه به نفع صلح جهانی است خاطر نشان کرد: آمریکایی که در حدود ۱۰ الی ۱۵ سال اخیر در همین منطقه به چندین کشور حمله کرده است از عراق و افغانستان گرفته تا دیگر کشورهای مظلوم چه طور میخواهد مدعی ایجاد صلح بین فلسطینی ها و صهیونیست باشد، چرا که خود این موضوع یک پارادوکس و تناقض آشکار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پشت پرده معامله ی قرن قطعا اهداف مهم و راهبردی است. و هدف اصلی از ایجاد این طرح عادی سازی و صلح و سازش با یهودی ها و غربی هاست تا قبح و زشتی رابطه با آمریکا را بشکنند.

وی در ادامه عنوان کرد: هدف دیگر از این طرح در واقع کمک کردن به نتانیاهو در انتخابات است، نتانیاهو که امروز زمین خورده و دیگر نمره ی خوبی در راستای اهداف صهیونیسم برای دولت صهیونیست ندارد، میخواهد یک صلح سوری ایجاد کند تا برگ‌برنده ای برای نتانیاهوی زمین خورده باشد.

وی ادامه داد: در مورد دیگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای ترامپ ورشکسته که در آستانه ی استیضاح می باشد برگ برنده ای هم در اینجاست، چرا که پاسداران جهان اسلام ابرقدرتی آمریکا را بر باد دادند و اقتدار آمریکا و هم پیمانانش را در هم شکستند، بعد از آنکه پهپاد ۲۲۰ میلیون دلاری گلوهالباک آمریکایی سرنگون شد، و حمله به پایگاه عین الاسد و تبدیل این پایگاه به عین الجسد سیلی اول انتقام سختی بود که حیمنه و ابرقدرتی آمریکا را درهم شکست و فروریخت.

امام جمعه ارزوئیه عنوان کرد: آمریکایی که امروز میخواهد خود را با معامله قرن جمع و جور کند قطعا بداند این طرح مرده متولد شده و خواهد شد و شکست آن قطعی است و طرح معامله قرن نتایج معکوسی خواهد داشت و انشاءالله باعث پیشروی جبهه ی مقاومت خواهد شد و رژیم تروریستی آمریکا زین پس سیلی های پی در پی و محکم نظام جمهوری اسلامی ایران را خواهد خورد.

انتخابات حق الناس است

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با توجه به پیش رو بودن انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال های گذشته و در اوایل دهه نود و سال ۹۴ در سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک نظریه ی جدید در فقه سیاسی انتخابات ورود پیدا کرد تحت عنوان حق الناس بودن انتخابات، و در اسلام حق الناس بر حق الله اولویت دارد، و امروز انتخابات هم حق الناس است و کسی که میخواهد کاندید شود، می بیند بهتر و اصلح تر از او هست باید برود کنار تا جایگاه به دست فرد اصلح تر برسد.

وی خاطر نشان کرد: هیئت های اجرائی و هیئت های نظارت بر انتخابات هم بدون در نظر گرفتن جناح ها باید قانون را در دستور کار خود قرار دهند و حق مردم را در نظر بگیرند اگر غیر از این باشد در امانت مردم و حق مردم خیانت کرده اند.

وی تصریح کرد: این نظریه در هیچ جای دنیا مطرح نشده است که رای مردم حق الناس و ما مطیع ولایت هستیم و امروز در انتخاب خود باید دقت کنیم و با دقت نظر و بر اساس شناخت و تقوا و لایتمداری و وطن دوستی و سایر ملاک های ارزشی در جهموری اسلامی ایران فرد اصلح را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور در مورد دیگر بیان کرد: جبهه ی مقاومت در لبنان یک شوک بزرگ بر جبهه استکبار وارد و هزینه هایی که دشمن در عراق و لبنان کرد و از بعضی بی تدبیری های استفاده کرد اما نتوانست راه به جایی ببرد و با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خون تازه ای در رگ های اسلام و لبنان دمیده شد و با تدبیر سید جبهه مقاومت، دولت و هیئت دولت لبنان شکل گرفت.


امروز شهید حاج قاسم سلیمانی صدها برابر بیش تر اثر میگذارد و تهدیدش چندین برابر بیش تر است و راهپیمایی میلیونی مردم عراق نقطه ی عطفی برای انتقام سخت بود، انتقام سختی که انشاء الله با نابودی کامل آمریکا و اخراج آن از کل منطقه خواهد بود.
۹۸/۱۱/۱۱


انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.