×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
امروزه هیچ ملتی ظلم آمریکا را نمی پذیرد/معامله قرن  به رسمیت شناختن اسرائیل و توسعه قلمرو این رژیم جنایتکاراست

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهارداشت: دو نفر خائن و ظالم در کنارهم ایستادند و به اصطلاح طرحی را برای امنیت رژیم غاصب صهیونیستی
نشان دادند که مورد قبول هیچ کس نیست و بدانند امروز شکست های آنان هرگز جبران نمی شود و این طرح خشم فلسطینیان و جبهه مقاومت را در برابر خائنان به جامعه بشریت بیشتر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی گفت : معامله قرن به رسمیت شناختن اسرائیل و توسعه قلمرو این رژیم جنایتکار، تضعیف فلسطین و الحاق نیمی از کرانه باختری و بلندی‌های جولان به اسرائیل است و باید بگویم این طرح شیطانی ایستادگی و مقابله با جهان اسلام است.

وی از سران برخی کشورهای مسلمان انتقاد کرد و افزود : باید به حال این سران به اصطلاح مسلمان تاسف خورد و گفت خیانتتان به اسلام روشن و آشکار است و فردا در خشم ملت های خود به دام می افتید و در این خود فروختگی حتی نمی توانید جواب ملت های خود را بدهید.

خطیب جمعه سیرجان گفت : مگر تا به حال و طی ۴ دهه گذشته صهیونیست ها و سردمداران کاخ سفید به اهداف خود رسیدند که امروز می خواهند در این طرح به حیات ننگین رژیم اشغال گر صهیونیستی تداوم بخشند و بدانند که همین جوانان جبهه مقاومت قادرند پاسخگوی جنایات ظالمین باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حرکت های مردمی در اروپا ، آسیا وآمریکا علیه حاکمان مستکبر را ناشی از صدور انقلاب اسلامی ایران به سراسر جهان عنوان کرد و گفت : امروزه هیچ ملتی ظلم آمریکا را نمی پذیرد و شاهد حمایت از جبهه مقاومت برای نابودی ظلم هستند.

امام جمعه سیرجان افزود : پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی حرکت میلیونی مردم در همه جای جهان نشان از افول آمریکا و شکست سردمداران کاخ سفید در جبهه جهانی است و اگر به طور اجمال هم رویداد ها را در دوهفته اخیر مرور و مطالعه کنیم به این واقعیت می رسیم مردم عراق دیگر نخواهند گذاشت آمریکا در کشورشان باشد، خیزش طالبان و مردم افغانستان در سقوط هواپیمای جاسوسی و هلاکت برخی سران سیا یعنی آمریکا در افغانستان امنیت ندارد و اینها یعنی تحقق خواسته گروهای مقامت در منطقه است.

وی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با تبریک این ایام افزود : وارد چهله دوم انقلاب شدیم و دشمنان مستکبر با همه توان ۴۰ سال جنگیدند، کشتند و تحریم و ترور کردند اما درخت انقلاب اسلامی ایران تنومند شد و در چهله دوم هم باید حضورمان در صحنه ها منسجم تر که پیروزی نهایی و شکست کامل استکبار و ظالمان نزدیک است و به زودی طعم شیرین پیروزی را بر مستکبران عالم شاهد هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با همه این اوصاف و با همه جنایات و ظلم آمریکا و بر ملا شدن چهره رئیس جمهور آمریکا برای مردم جهان در تعجب هستیم چرا هنوز افراد یا مسئولانی هنوز دم از مذاکره با آمریکا می زنند که امیدواریم خداوند به همگان بصیرت بیشتر واحساس وظیفه عنایت کند تا همراه نظام و مردم و شهداء باشیم.

خطیب جمعه سیرجان در خطبه اول هم از حضور گسترده مردم شهرستان در مراسم عزاداری و سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها قدردانی کرد و ولایت پذیری مردم را نمونه الگو بودن آن حضرت برای ملت ایران عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.