×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
زنگ انقلاب در ارزوئیه نواخته شد/ خط قرمز همه ی ما، حاج قاسم سلیمانی ست

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ بیان کرد: اقتدار انقلاب اسلامی در سایه ی خون شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی ست و بصیرت مردم و حرکت بر محور ولایت از شاخصه های مهم آن است، امروز خط قرمز همه ی ما، حاج قاسم سلیمانی ست.

به گزارش سیرجان خبر؛ صبح شنبه و در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه مبارک فجر، مسئولین شهرستان ارزوئیه برای نواختن زنگ انقلاب در هنرستان ولیعصر(عج) حضور یافتند.

در این مراسم سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه ارزوئیه عنوان کرد: اقتدار انقلاب اسلامی در سایه ی خون شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی و بصیرت مردم و حرکت بر محور ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه با یادآوری دو نکته مهم بیان کرد: حدود سی سال پیش کشور ما درگیر جنگ با دشمن شد و با عراق وارد یک جنگ نابرار شد و جوانانِ انقلابی ما در طول هشت سال، دفاع مقدس را رقم زدند.

وی خاطر نشان کرد: در عملیات والفجر۸ که مصادف با ایام فاطمیه بود حاج قاسم سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله با رمز یازهرا سلام الله عملیات والفجر۸ را آغاز کردند.

در ادامه تصریح کرد: در این عملیات حاج قاسم سلیمانی هنگام عبور خود و نیروهایش در این عملیات آب را به حضرت زهرا سلام الله علیها قسم می دهد و از اروند عبور می کنند و افتخار بزرگی را در این عملیات را رقم می زنند.

دکتر اسماعیلی کاخ در ادامه به شخصیت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و بیان کرد: فرمانده ای که امروز کل مسلمانان جهان به ایشان افتخار می کنند و مراسم تشییع ایشان به حماسه ی بزرگ در جهان تبدیل میشود، خط قرمز همه ی ماست، کسی که هر شخص و با هر دیدگاهی به ایشان افتخار می کنند و الگویی برای تمام جهان و امت اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ی ما منتقم خون حاج قاسم هستیم و باعث آن را فراموش نخواهیم کرد و اجازه نمی دهیم که کسی صحبت از مذاکره با آمریکا نماید.

وی در پایان این اشعار را بیان کردند:

غیرت و عزت ایرانی هست
تا ابد شور جمارانی هست
یک سلیمانی ما را کشتید
شصت میلیون سلیمانی هست
این حاصل تربیتِ روح الله است
بیداری ما همیشه در دی ماه است
اوضاع شبیه جنگ احزاب شده
والله قسم منتقمی در راه است
دیدند در او غیرت ایرانی هست
در عشق علی خلوص سلمانی هست
این کیست که اینگونه رجز می خواند
سردار نه، زینب سلیمانی هست
سردار بدون واهمه یعنی تو
محبوب قلوب ما همه یعنی تو
گفتی بنویسند فقط سربازی
سرباز عزیز فاطمه یعنی تو
تا جان به تن جوان ایرانی هست
هر نقطه به نقطه اش سلیمانی هست
سردار عزیز، راه تو پابرجاست
سردار سلامی هست، قاآنی هست

۹۸/۱۱/۱۲

انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.