×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
محفل قرآنی در پاسداشت مقام شهید سردار سلیمانی در ارزوئیه

محفل نورانی انس با قرآن کریم به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان فجر سلیمانی و بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی قدس ارزوئیه برگزار شد‌.

به گزارش سیرجان خبر؛ محفل انس با قرآن کریم با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری نهادهای عمومی شهرستان ارزوئیه و سخنرانی فرمانده سپاه و تلاوت قاری بین المللی قرآن کریم صبح چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در مصلی قدس برگزار شد.

با شهادت حاج قاسم سلیمانی ایران پشتوانه ای از نظام را از دست داد

در این محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت بزرگداشت مقام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با قرائت قاری بین المللی حاج حامد علی زاده همراه بود. وی در این مراسم شخصیت حاج قاسم سلیمانی را تکریم کرد و عنوان کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی ایران پشتوانه ای از نظام را از دست داد، حاج قاسم سلیمانی کسی بود که یک تنه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دوش می کشید.

امروز به برکت خون شهید سلیمانی و همرزمانش انقلاب زنده و پایدار است/ خط قرمز همه ی ما شهید حاج قاسم سلیمانی است

فرمانده سپاه ارزوئیه سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در محفل انس با قرآن کریم عنوان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای کشور فراتر رفته و تا آنسوی جهان پیش رفته و شهادت سردار سلیمانی تاثیرات عمیق معنوی خود را در سراسر جهان به همراه داشته است و امروز به برکت خون شهید سلیمانی و همرزمانش انقلاب زنده و پایدار و دشمنان سرافکنده شدند و این انقلاب سرداران و سلیمانی های زیادی را پرورانده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اخلاص و صداقت شهید سلیمانی تمام دل ها را به خود مجذوب کرد که همه دلها به دنبال ایشان روان و چشم ها هنوز در سوگ آن شهید اشکبار است و حضور مردم در تشییع شهید سرافراز بینظیر و حماسه آفرین بود.

فرمانده سپاه ارزوئیه عنوان کرد: شجاعت و تدبیر از دیگر ویژگی های آن شهید بزرگوار بود که این ویژگی در وجود ایشان نهادینه شده بود و انقلاب و انقلابی گری خط قرمز شهید بود و امروز خط قرمز همه ی ما شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سرگرد اسماعیلی کاخ در پایان خاطر نشان کرد: امروز اگر این شهید در میان ما نیست، اما مالک اشتر دیگر سردار بزرگ اسلام و مغز متفکر، سردار اسماعیل قاآنی و سردار شجاعت و صداقت سردار سلامی به عنوان سکانداران جبهه ی مقاومت و جبهه اسلام هستند تا دشمن به خود امیدوار نباشد و زین پس منتظر سیلی های سخت فرزندان اسلام باشد.

وی در پایان این اشعار را بیان کرد:

غیرت و عزت ایرانی هست
تا ابد شور جمارانی هست
یک سلیمانی ما را کشتید
شصت میلیون سلیمانی هست
این حاصل تربیتِ روح الله است
بیداری ما همیشه در دی ماه است
اوضاع شبیه جنگ احزاب شده
والله قسم منتقمی در راه است
دیدند در او غیرت ایرانی هست
در عشق علی خلوص سلمانی هست
این کیست که اینگونه رجز می خواند
سردار نه، زینب سلیمانی هست
سردار بدون واهمه یعنی تو
محبوب قلوب ما همه یعنی تو
گفتی بنویسند فقط سربازی
سرباز عزیز فاطمه یعنی تو
تا جان به تن جوان ایرانی هست
هر نقطه به نقطه اش سلیمانی هست
سردار عزیز، راه تو پابرجاست
سردار سلامی هست، قاآنی هست

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.