×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
فعالیت‌های بدنی و ورزشی تضمین کننده نیروی انسانی کارآمد هستند

به گزارش “سیرجان خبر” یدالله سپهری، رییس دادگستری شهرستان سیرجان صبح امروز در آئین افتتاحیه مسابقات فوتسال حوزه‌های قضائی استان کرمان که به میزبانی سیرجان در محل مجتمع فرهنگی ورزشی گل گهر گفت:سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی کامل برای جوامع اسلامی بود در کنار تمام خصیصه‌های منحصربه فردی که ایشان داشت می‌توان به تندرستی و آمادگی بالای جسمانی این شهید گرانقدر در طراحی و اجرای عملیات‌های سنگین نظامی اشاره کرد.

وی افزود: ورزشکاران بایستی روحیه پهلوانی، ایثار، گذشت، اخلاص، احترام به دیگران وتوجه به موضوع تندرستی و سلامت این شهید والامقام را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

سپهری تصریح کرد:امروزه آنچه بیش از همه اهمیت دارد نیروی انسانی است و تمامی سازمان‌ها و ادارات تلاش می‌کنند تا نیروی انسانی مورد نظرشان سالم و با انگیزه و خشنود در محیط کاری خودحاضر شوند.

رییس دادگستری شهرستان سیرجان در پایان گفت: برای رسیدن به موفقیت و توسعه پایدار در هر جامعه‌ای علاوه بر برنامه ریزی، مدیریت صحیح و استفاده از فن آوری مناسب، استفاده از منابع کارامد اهمیت بسیاری دارد که از مهم‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن چنین نیروی کاری، پرداختن به فعالیت‌های بدنی و ورزش است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.