×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
گلزار شهدای سیرجان غبارروبی و عطرافشانی شد+ تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” گلزار شهدای شهرستان سیرجان  به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و مردم غبار روبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد،مسئولان ضمن قرائت فاتحه برای شهدای انقلاب و دفاع مقدس با آرمان های این شهیدان پر افتخار تجدید میثاق کردند.

سردار حسنی سعدی در حاشیه این مراسم ضمن بیان چند خاطره از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی راه و مکتب آن ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: قاسم سلیمانی فرزند ۸ سال دفاع مقدس، فرزند و شاگرد درس مکتب امام خمینی(ره) و شاگرد مقام معظم رهبری و سرباز ایشان بود و به سرباز بودن خود افتخار می کرد.

حسنی سعدی با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی از جان، مال، ناموس مسلمانان دفاع می کرد گفت: این مرد بزرگ بیش از ۵۰۰ شبانه‌روز در کشورهای عراق سوریه لبنان بود و در این کشورها می جنگید تا  جنگ نشود.

رئیس سابق بنیاد شهید استان کرمان گفت اذعان داشت: روزگاری ایران شرایطش به گونه‌ای بود که آمریکا و انگلیس در ایران حکومت می کردند اما امروزه کشور ایران عزت و آبرو دارد دشمنان خود را تهدید می کند و در یک لحظه ۱۳ موشک را روانه پایگاه آمریکایی ها می کند و آمریکایی‌ها جرات هیچ گونه واکنشی را نداشتند.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی شهیدانی مانند قاسم سلیمانی، احمد کاظمی، محسن حججی،احمدی روشن و….پرورش داده است.

همچنین این مراسم با قرائت دعا و مدیحه سرایی فضای معنوی خاصی همراه بود که در پایان مسئولان و مردم با اهدای گل به مقام شاخص شهدا ادای احترام کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.