×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت/ همه ما منتقم خون حاج قاسم هستیم

فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام شهرستان ارزوئیه

به مناسبت دهه مبارک فجر، فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام رضا(علیه السلام) شهرستان ارزوئیه انجام شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ به مناسبت دهه مبارک فجر به منظور حفظ انسجام و آموزش و ساماندهی گردان بیت المقدس، فراخوان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام رضا(علیه السلام) ارزوئیه ابتدا در محل ناحیه مقاومت سپاه و سپس در اردوگاه قدس انجام شد.

از برنامه های این فراخوان توجیه وظایف سازمانی اعضای گردان توسط فرمانده گردان بیت المقدس، تبیین دستاوردهای انقلاب و همچنین نشست بصیرتی توسط فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه بود.

راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت/ همه ما منتقم خون حاج قاسم هستیم

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد: درحال حاضر انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که می بایست به دو مولفه اصلی انتخابات که مدنظر مقام عظمای ولایت می باشد ۱-حضور حداکثری ۲-انتخاب اصلح جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه بیان کرد: دهه فجر و آیین بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصتی مناسب برای ارتقای وحدت و ایجاد زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور همیشگی و همراهی موثر بسیج با مردم و مسئولان در عرصه های مختلف و مناسبت های ملی و مذهبی را از شاخصه های فعالیت بسیج در جنگ فرهنگی بیان داشت.

وی به آیین تشییع پیکر پاک شهدای جبهه مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با توجه به حضور چشمگیر مردم در این آیین، تصریح کرد: مردم با حضور گسترده خود در استقبال و تشییع شهید سلیمانی با تجدید پیمان با راه و آرمان های امام و شهدا، اعلام کردند که همیشه و همه جا آماده دفاع همه جانبه از انقلاب و اهداف والای اسلامی و ملی آن هستند.

فرمانده سپاه ارزوئیه در پایان خاطر نشان کرد: به لطف الهی و به همت تمام آزاد مردانی که در راه ارزش های انقلاب از پای ننشته اند راه حاج قاسم ادامه خواهد داشت و امروز خط قرمز ما برای حرکت در مسیر ولایت و ولایتمداری است و همه ما منتقم خون حاج قاسم هستیم.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.