×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
تساوی گل گهر سیرجان وتراکتورسازی تبریز

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور تیم گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه روز گذشته در ورزشگاه امام علی(ع) به مصاف تیم تراکتورسازی تبریزرفت.

این بازی برای هر دو تیم حساسیت زیادی داشت و شاگردان مجید جلالی برای رهایی پیدا کردن از قعر جدول نیاز به پیروزی در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز داشتند.

تیم گل گهر سیرجان در این بازی ابتدا توسط منشا از حریف پیش افتادند اما دقیقه ٨٩ تراکتور از شکست فرار کرد و بازی را به تساوی کشاند.

گفتنی است در دقایق پایانی این بازی مسعود شجاعی از زمین به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.

مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور, اظهار داشت: واقعاً از اینکه نتوانستیم در چند دقیقه آخر پیروزی‌مان را حفظ کنیم ناراحت هستم.

وی ادامه داد: من از سیری که در کارمان می‌بینم راضی هستم و امیدوارم در این راه گل‌هایی که به ثمر می‌رسانیم حفظ کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم موقعیت‌مان را در جدول ارتقا ببخشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر افزود: ما آن زمانی که گل زدیم سه تعویض‌مان را انجام داده بودیم و به یونس شاکری گفتم که عقب‌تر بازی کند به‌هرحال بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند اما نتوانستیم برتریمان را حفظ کنیم. ما در بازی با سایپا هم روی یک اوت دستی سه امتیاز را از دست دادیم.

جلالی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه و حمایت‌شان از تیم گل‌گهر تصریح کرد: من از هواداران تشکر می‌کنم آنها واقعاً از ما حمایت کردند و باعث دلگرمی بازیکنان شدند بازیکنان ما کم نگذاشتند و بیشتر از آن چیزی که داشتند زحمت کشیدند فقط می‌توانم به هواداران بگویم که ما با تمام توان و تجربه‌مان در بازی‌های باقیمانده سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم تا سربلند باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.