×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دیدار امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه با خانواده شهدا در ایام الله دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه با خانواده شهید منصور اسماعیل زاده از شهدای دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش سیرجان خبر؛ امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه در ادامه دیدارهای خود از خانواده شهدا، با خانواده شهید منصور اسماعیل زاده از شهدای دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی در صوغان دیدار کردند.

حجت الاسلام نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه دیدار با خانواده شهدا را موجب یادآوری مسئولیت برای مسئولان و دست اندکاران دانست و بیان کرد: همه مسئولان را در شهرستان بسیج می‌کنیم تا مشکلات خانواده های معظم شهدا را برطرف کنند.

وی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: ملت ایران به ویژه جوانان گوش به فرمان امام در دفاع از اسلام و قرآن شجاعانه در برابر حکومت ستم شاهی ایستادند و برای استقرار نظام جمهوری اسلامی از جان خویش گذشتند و به مقام والای شهادت رسیدند.

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ارزوئیه در این دیدار با قدردانی از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و نام شهدا بیان کرد: امروز سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهیدان و پیشرفت و تعالی نظام اسلامی امروز مدیون خون شهدایی است که مظلومانه تا پای جان بر آرمان‌هایشان ایستادگی کردند.

وی افزود: تربیت خانوادگی و روحیه شهادت این شهید بزرگوار نشان از خانواده معنوی ایشان دارد و وظیفه همه ماست که در خدمت همه خانواده های شهدا و پدران و مادران شهدا باشیم، دعا کنند که انشاءالله ما هم عاقبت بخیر شویم.

سرگرد اسماعیلی کاخ در این دیدار با تقدیم قرآن، چفیه و تمثال امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) به پدر شهید منصور اسماعیل زاده از تلاش ها و فداکاری های خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.