×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه ی مشترک جهت حضور مردم ارزوئیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

فراخوان برای خلق حماسه حضور در ۲۲ بهمن:

امام جمعه، ریاست دادگاه عمومی، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه در بیانیه ای مشترک بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن و چهل و یکمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است؛

والفجر و لیال العشر

در آستانه فرارسیدن اربعین شهادت سردار سرافراز و پر افتخار سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در جنایت تروریستی رژیم متجاوز آمریکا در بغداد، تلاقی معنادار و الهام‌بخش ۲۲ بهمن با ایام چهلم شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی زمینه‌ساز انگیزه مضاعف مردم برای حضور عظیم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی است.

مردم ولایت مدار شهرستان ارزوئیه دیروز شما با به صحنه آمدن یکپارچه خود و تشییع باشکوه سیدالشهداء مدافعین حرم، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد مهندس ابوالمهدی و یاران وفادارشان، اعتقاد راسخ خود به نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادید و ثابت کردید که پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستید.

فردا نیز روز میثاق دوباره با امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی(ره) و بیعت مجـدد با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبـری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی می باشد.

به فضل الهی شما مردم بصیر، انقلابی و قدرشناس شهرستان ارزوئیه با حضور پرشکوه و اجتماع عظیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین سردار سلیمانی تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، بار دیگر عزم و اراده راسخ خود در پای بندی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و تداوم راه شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم و پاسداری از خط مقاومت را به رخ جهانیان خواهید کشید.

ان‌شاءالله امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته و با همبستگی فراوان دست در دست هم و با مشت های گره کرده اتحاد و یکپارچگی خود و وحدت جهان اسلام و انزجار از خودکامگان غرب، رژیم صهیونیستی در منطقه از جمله کفار تکفیری را با همدلی و همزبانی و یکصدا فریاد خواهیم زد.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، امام جمعه ارزوئیه
عنایت الله دهقان، ریاست دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه
مهندس حمیدمنظری توکلی، فرماندار ارزوئیه
دکتر رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.