×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سیرجان برگزارشد+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” عصر روز گذشته همزمان با ایام الله دهه فجر مراسم اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور گسترده مردم و مسئولان شهرستان در حسینیه امام خمینی سیرجان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین جوشقانیان که سخران این مراسم بود اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی در مسیر اطاعت از ولایت و رهبری بود .

وی درادامه اذعان داشت: سپهبد قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت همبستگی و اقتدار و قدرت عمل را ایجاد کرد و این مرد جبهه و جنگ لشکر دشمنان اسلام را خار و ذلیل کرد.

جوشقانی در ادامه گفت: طی ۴۱ سال گذشته جریان انقلاب اسلامی را می بینیم هیچگاه دشمن مستکبر نتوانست به موفقیت برسد و شکست خورده است و طی ۸ سال جنگ دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی جدا نشد اما تاریخ ۲۰۰ ساله پیش را ببینید چه راحت مملکت ایران و منافع و منابعش به بیگانه بخشیده می شد.

وی افزود: شهادت سپهبد سلیمانی و خون پاکش توانست دوباره همه ملت ایران را در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی منسجم و متحد کند و نقش های شوم دشمنان اسلام نقش بر آب شد.

جوشقانی در پایان گفت: امروز آمریکایی که دستش به خون هزاران مردم مظلوم منطقه و جهان آغشته است تا بتواند حاکمیت داشته باشد به آرزوی پوچ خود نخواهد رسید نرو هرگز درمنطقه امنیت نخواهد داشت.

گفتنی است این مراسم با ویژه برنامه های گرامیداشت شهید سلیمانی و یاران شهیدش همراه بود و سپس مداح اهلبیت حاج امین مهدی پور به مرثیه سرایی پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.