×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
حضور حداکثری در انتخابات به یاد سردار دلها

حضور با اخلاص در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر از جنس شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رقم می زند و تا همیشه ی تاریخ حماسی آفرینی به یاد سردار دلها ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار قرارگاه فرهنگی گروه خبری غرب استان کرمان؛ در حالی که کمتر از چند ساعت تا پایان خلق حماسه ماندگار دوم اسفندماه باقی است، مردم شهرستان ارزوئیه با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای در آغاز خلق حماسه ی پرشور دیگر ایستاده اند.

از صبح امروز ساعت ۸ صبح شاهد حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای در محل استقرار صندوق های انتخاباتی هستیم، حضوری که مورد تایید مقام معظم رهبری مدظله العالی و تمام دلسوزان این نظام و انقلاب و افراد دلداده ی این کشور است.

به گفته ی فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه “حضور مردم در پای صندوق های رای همان انتقام سخت است.” و درست است امروز در جای جای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ما مردم با قلم خود و با انگشت جوهری بر این انتقام سخت مصمم می ایستیم.

امروز دشمنان ما شکست دیگری را متحمل می شوند و قدرت نمایی ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی امروز رقم می خورد و مشارکت مردمی سبب برداشتن گام هایی مستحکم در گام دوم انقلاب است.

حضور با اخلاص در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر از جنس شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رقم می زند و تا همیشه ی تاریخ حماسی آفرینی به یاد سردار دلها ماندگار خواهد شد.

در حقیقت حضور ما مردم در پای صندوق های رای قدردانی از خون شهید سردار سلیمانی است که با ۴۰ سال مبارزه در راه انقلاب و اسلام و مقاومت در برابر بدخواهان ایستادگی کرد و اینک با شور و نشاط انتخاباتی در این ساعات پایانی به دشمن اعلام می کنیم که ما همچون سردار ذوالفقار علی با استقامت در راه دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب گام بر میداریم و دشمن همان گونه در چله ی اول انقلاب ناکام ماند زین پس نیز ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.