×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
فرمانده سپاه ارزوئیه از اجرایِ پروژه های محرومیت زدایی در ارزوئیه بازدید کرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ارزوئیه عنوان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات مردم مناطق محروم شهرستان، پروژه محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه در شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش سیرجان خبر؛ فرمانده سپاه ارزوئیه، سرگرد پاسدار اسماعیل کاخ پیش از ظهر امروز با حضور در محل اجرای پروژه محرومیت زدایی سپاه در روستاهای شهرستان از این طرح ها بازدید به عمل آورد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال پروژه های محرومیت‌زدایی در قالب های مختلف در سطح شهرستان ارزوئیه به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان اجرایی شده است که تعدادی از این پروژه‌ها در هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه ارزوئیه مهم‌ترین و شاخص‌ترین پروژه‌ ی محرومیت‌زدایی را ساخت و ساز و تکمیل مسکن در شهرستان عنوان کرد و به همراه مسئول بسیج سازندگی ناحیه در بازدید پیش از ظهر امروز از محل اجرای طرح های محرومیت زدایی سپاه در روستاها از روند تکمیل مسجد در روستای دولت آباد، حمام و سرویس بهداشتی در روستای محمد آباد و تکمیل سرویس های بهداشتی مصلیِ پیگیری به عمل آورد.

دکتر اسماعیل کاخ خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی را اولویت بسیج دانست و تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه و بسیج است و این موضوع مهم در گام دوم انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته و با شتاب بیش‌تری در حال اجرا است.

انتهای پیام/ تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.