×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان ارزوئیه با فرمانده سپاه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی

جلسه نماینده مردم ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ جلسه مشترک نماینده مردم ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی با فرمانده سپاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان ارزوئیه در راستای بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان تشکیل شد.
 
در این جلسه ضمن ارائه گزارش کاملی از عملکرد حوزه بهداشت و درمان شهرستان توسط مهندس امیری پاک، مسائل مربوط به حوزه سلامت مطرح شد و در خصوص ارائه خدمات هر چه بهتر و ارتقاء سلامت مردم در پی شیوع ویروس کرونا تصمیماتی اتخاذ شد.

مهندس امیری پاک، رئیس شبکه بهداشت و درمان ارزوئیه در پی شیوع ویروس کرونا و شایعات ایجاد شده در این خصوص که سلامت مردم را با تهدیداتی مواجه کرده است، بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه بر اساس پروتکل الحاقی از بیمارانی که مشکوک به ویروس کرونا باشند آزمایشاتی را به عمل آورده است، بیماری در ارزوئیه مبتلا به این ویروس نمی باشد و شایعات در این خصوص کذب می باشد.

وی خاطر نشان کرد: طی ۱۲ آزمایش مشکوک به ویروس کرونا که بیمارستان افضلی کرمان انجام داده است، ۲ نفر در استان کرمان ناقل این بیماری گزارش شده است و نمونه های مشکوک به بیماری در شهرستان ارزوئیه منفی ثبت شده است، لذا مردم نگران چیزی نباشند، همه چیز تحت کنترل است.

فرمانده سپاه ارزوئیه، سرگرد اسماعیل کاخ از آمادگی سپاه برای هر گونه کمک به دستگاه ها و سازمان های متولی، در مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری خبر داد.

دکتر اسماعیل کاخ از نقش موفق بسیج یاد کرد و خاطر نشان کرد: بسیج و جامعه بسیج پزشکی شهرستان به منظور ارائه خدمات و کمک برای مقابله با ویروس کرونا در خدمت مردم است.

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.