×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
ضدعفونی اتوبوس های خط واحد سیرجان برای پیشگیری از کرونا ویروس

به گزارش “سیرجان خبر” مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان از ضدعفونی تمام اتوبوس های خط واحد و ایستگاه ها برای پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا خبر داد.

رضا یوسفی با بیان این مطلب گفت: اجرای گسترده عملیات ضدعفونی کردن اماکن و امکانات عمومی شهری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به صورت شبانه آغاز شده و این روند با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای ارایه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر ادامه دارد.

وی افزود: پس از اعلام شیوع کرونا ویروس در کشور، سازمان حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان هر شب ناوگان اتوبوسی و ایستگاه های اتوبوس داخل شهر را برای پیشگیری و عدم شیوع بیشتر ویروس ضدعفونی و شستشو خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان همچنین با تاکید بر اینکه راننده‌های تاکسی ملزم شده‌اند نسبت به گندزدایی و ضدعفونی خودروی خود اقدام کنند افزود: ایستگاه های تاکسی در مسیرهای فرودگاه و راه آهن به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به ویروس کرونا نیز ضد عفونی می شوند.

وی با تاکید بر لزوم مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در اتوبوس های درون شهری، گفت: به دلیل رفت و آمد شهروندان در اماکن عمومی، سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری سیرجان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم در این زمینه را در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.