×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
شروع پروژه ضدعفونى کردن معابر و مراکز اصلى تجمعات مردمى در ارزوئیه

شهردار ارزوئیه عنوان کرد: شروع پروژه ضدعفونى کردن معابر و مراکز اصلى تجمعات مردمى از ساعت ٢١ سه شنبه ۱۳ اسفندماه آغاز میشود.

به گزارش سیرجان خبر؛ مهندس شرفعلی پور شهردار ارزوئیه عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستاى انجام اقدامات پیشگیرانه، در کارگروه مبارزه با ویروس کرونا متشکل از فرماندارى و شبکه بهداشت و درمان، شهردارى با همکارى شرکت معادن اسفندقه تصمیم گرفت که تمامى معابر اصلى سطح شهر و اماکنى که مرکز تجمعات مردم مى باشد را به صورت کامل ضدعفونى نماید.

وی بیان کرد: لذا از اقشار مختلف مردم تقاضا داریم ما را در هر چه بهتر انجام شدن این اقدام مهم یارى فرمایند.

مهندس شرفعلی پور خاطر نشان کرد: شروع پروژه ضدعفونى کردن معابر و مراکز اصلى تجمعات مردمى از ساعت ٢١ امشب مى باشد، لذا از کلیه صنوف و کسبه هاى محترم تقاضا داریم حتما راس ساعت مقرر نسبت به تعطیلى و بستن مغازه خود اقدام نمایند و از تک تک همشهریان عزیز نیز خواهشمندیم که از ساعت ٢١ امشب در منزل بوده و به هیچ وجه از منزل خارج نشوند.

وی شهروندان ارزوئیه به حفظ آرامش توصیه کرد و خاطر نشان کرد: با جدی گرفتن توصیه هاى ذکر شده، مسئولین را در جهت مبارزه و ریشه کن کردن این بیمارى یارى فرمایید، لذا اطلاع رسانی های بعدى متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.