×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
پیام تقدیر و تشکر امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس دادگاه ارزوئیه از جامعه سلامت شهرستان در مقابله با ویروس کرونا

امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس دادگاه ارزوئیه در پیامی از کادر بهداشتی و درمانی شهرستان ارزوئیه در جهت جهاد درمانی در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش سیرجان خبر؛ حجت الاسلام نصرالله پور، سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ و عنایت الله دهقان در پیامی از رئیس شبکه بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی شهرستان ارزوئیه در جهت جهاد درمانی در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکس سپاس خدمتگزاران را نگوید سپاس خدای بزرگ را بجا نیاورده است.
امام رضا (علیه السلام)

در این مقطع حساس و خطیر که کشور عزیزمان گریبان گیر شیوع ویروس کرونا شده و سلامت جامعه را به خطر انداخته است، شما عزیزان با استعانت به پروردگار و با بهره‌مندی از توان شخصی خود به‌رغم کمبودها و مشکلات ناشی از آن، و دوری از خانواده توانسته‌اید در این برهه تاریخی افتخارآفرین باشید.

تلاش الهی و شبانه‌روزی شما پزشکان و پرستاران یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس است، لذا از زحمات، تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی شما در زمینه پیشگیری، کنترل و درمان ویروس کرونا در شهرستان ارزوئیه قدردانی و سپاسگزاری می‌نماییم. امید است با توکل به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) پیروز و سلامت باشید.

امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه در پایان از همه مسئولان و دست اندرکاران شهرستان در جهت کنترل بیماری کرونا تشکر کردند و از مردم خواستند تا رفع این ویروس از کشور در اجتماعات حضور پیدا نکنند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند تا انشاءالله بهبودی کامل در کشور حاصل شود.

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.