×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
جلسه قرارگاه پدافند زیستی با تلفیق اقتصاد مقاومتی با موضوع مقابله با ویروس کرونا برگزار شد

جلسه قرارگاه پدافند زیستی با تلفیق اقتصاد مقاومتی با موضوع مقابله و کنترل ویروس کرونا در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه برگزار شد.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرگرد اسماعیل کاخ، فرمانده سپاه ارزوئیه صبح امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی سپاه ناحیه شهرستان ارزوئیه در جمع اعضای قرارگاه پدافند زیستی اظهار داشت: اجرای برنامه ها و طرح های پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان برای ما حائز اهمیت است و با همکاری گروه های جهادی تمهیدات لازم انجام میگیرد.

وی بیان کرد: با هدف تسریع و افزایش اقدامات لازم در زمینه ی کنترل بیماری کرونا برنامه ریزی های لازم در جهت ارائه خدمات به مردم به بهترین شکل در دستور کار قرار گرفته است.

سرگرد اسماعیل کاخ با اشاره به اینکه سپاه و بسیج تا زمان بهبود شرایط حاد بیماری کرونا در جهت ارائه خدمات به مردم آماده است بیان کرد: عزم همگانی از سمت مردم در جهت جلوگیری و شیوع این بیماری بسیار تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه هر چه سطح رعایت بهداشت افزایش یابد روند مقابله تسریع خواهد شد، افزود: تلاش شبکه بهداشت و درمان، کادر پزشکی و پرستاران شهرستان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قابل تقدیر است.

سرگرد اسماعیل کاخ با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج سازندگی با ایجاد کارگاه های لازم و مورد تایید مرکز بهداشت در جهت تولید ماسک اقدام خواهند نمود، تصریح کرد: روند تولید ماسک با کمک نیروهای جهادی به صورت کاملا کنترل شده و با پارچه های مورد تایید وزارت بهداشت انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در روستاها امنیت فکری و جسمی نسبت به این ویروس کاملا مشهود است اظهار کرد: در جریان قرار گرفته ایم که بسیج مردمی در روستاها به صورت خودجوش به مقابله با ویروس کرونا پرداخته است، انشاءالله از امروز روند ضدعفونی و خدمات رسانی در سطح کل شهرستان توسط گروه های جهادی بسیج در دستور کار قرار میگیرد.

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.