×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ضد عفونی شبانه‌روزی معابر سیرجان توسط قرارگاه مدافعان سلامت+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” در ادامه روند عملیات ضدعفونی، شستشو و گندزدایی معابر شهری و نقاط متمرکز درمانی و صنوف شب گذشته این عملیات بصورت گسترده تری توسط قرارگاه مدافعان سلامت انجام شد.

گفتنی است شب گذشته گروه های جهادی قرار گاه مدافعان سلامت شهرستان سیرجان باحضور در گلزار شهدای این شهر فعالیت خود را آغاز کرده اند.

حجت السلام علی بیگی مسئول قرارگاه مدافعان سلامت شهرستان سیرجان درتشریح راه اندازی این قرارگاه گفت: قرارگاه مدافعان سلامت سیرجان شبانه‌روز پای کار هستند تا امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری سیرجان به‌خوبی انجام شود و در واقع به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

وی گفت: قرارگاه مدافعان سلامت با همت طلاب، بسیجیان، شهرداری و دانشکده علوم پزشکی راه اندازی شده است.

امام جمعه سیرجان اظهار کرد: طلاب حوزه علمیه و بسیجیان همراه شده اند تا معابر پرتردد و اماکن عمومی شهرستان سیرجان را به صورت شبانه روزی گندزدایی و ضدعفونی کنند و این یک برنامه جهادی است که هم  کرونا و هم آمریکا را شکست می‌دهد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: در رفع مشکلات، نیازمند همراهی و همکاری هستیم و ما امروز باید همدلی را بیشتر کنیم تا در رفع این مشکل زودتر به نتیجه مطلوب برسیم.

رضا سروش‌نیا شهردار سیرجان گفت: گندزدایی معابر شهری اقدام عملی و منطقی برای پیشگیری است و این کار مرتب از سوی متولیان سلامت مردم و با همکاری دیگر ادارات در سطح شهرستان صورت گرفته و استمرار خواهد یافت، اما اگر مردم کماکان با همان شیوه سابق در شهر حضور یابند تمام این اقدامات ابتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت در ایستگاه ضد عفونی و گندزدایی بر عهده شهرداری است و براساس تقسیم‌بندی میدان تره‌بار و بازار را که بشتر مردم در تماس هستند، شبانه‌روز دو مرتبه ضد عفونی می‌شوند و اکنون که گروه‌های جهادی و مردم به کمک آمدند، تمامی امکانات را در خدمت این قرارگاه گذاشتیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.